“Matopplevelse verdt et besøk🤩”
Anmeldelse av Treffen Cafe

Treffen Cafe
Vurdert som nr. 2 av 4 Restauranter i Skeikampen
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Meget god mat og god service.Både kremet blåskjell og fiskesuppe var innertier. Hyggelig betjening som kom raskt med maten. Anbefales på det varmeste

Takk, rigm0rn

Anmeldt 21. juli 2021

Veldig god mat, men det trakk ned at maten ikke kom samlet. Vi bestilte samlet via qr kode som anbefalt, men førstemann som bestilte hamburger var ferdig spist før vi andre fikk pizzaen vår. Og det syntes jeg blir for dårlig.

Takk, 828wenchem
Anmeldt 17. juli 2021

Burgeren og pizzaen var veldig god. Maten kom fort og det var god plass. Lov til å ha med hund ute, og de har vannskål og madrass. Kan anbefales

Takk, L7946UJemilieg
Anmeldt 11. juli 2021

Vi har hytte på skei og spiser her alltid ved besøk på hytta Digg mat og supert sted på skeikampen

Takk, mikkelh999
Anmeldt 30. mars 2021

Veldig fornøyd familie etter å ha spist og drukket godt og fått hyggelig og god service fra blide og hyggelig betjening. Kan med fordel lage en mer variert barnemeny.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Kjeilerts

Reisende som så på Treffen Cafe, så også på

Skeikampen, Gausdal
Skeikampen, Gausdal

Har du vært i Treffen Cafe? Del dine erfaringer!