“Vennebesøk etter tips”

Vurdert som nr. 2 av 12 Restauranter i Gialos
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Veldig god mat med god service og en kelner som hadde veldig godt humør. Vi var 4 personer som fikk maten samtidig servert og maten smakte helt fortreffelig. De har øyas beste chips, men husk å be om «ekstra chrispy».

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 857ronnye

Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

"Symi må du besøke når du er på Rhodos" ble det sagt,og der bør dere spise på To Spitika. Angrer ikke på at vi fulgte rådet. Vi hadde Symi baby shrimps, små reker som spises med skall på. Samboeren var ikke like begeistret som meg. Skallet skal visst være bra for fordøyelsen...

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 107kjerstil
Anmeldt 29. juni 2019

To Spitiko har den beste maten vi har smakt på Symi. Alt fra greske lokal retter til den herligste sjømat.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, lars_og_eivor
Anmeldt 9. august 2018

Vi spiste her flere ganger. Alltid nydelig mat. Spiste seafood pasta, prawns saganaki, symi shrimps, mussels with garlic and ouzo, salat og tzatziki - alt var nydelig.
I tillegg var personalet her utrolig koselig, og det var en god atmosfære på restauranten. Jordana, Spiros og resten av gjengen - prima...

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, WencheJ
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Vi var på båttur fra Rhodos m Zeus D. Og vi fikk gratis Ouzo om vi gikk hit. Og sjekket her. Og hadde fått gode anmeldelser. Var helt fantastisk. Spiste mix fish plate for two. Varmt anbefales.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Linda S
Jordaniuks, Διευθυντής på Taverna Meet the Meat and more, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2018

Thank you for your review. Glad that you enjoy it. Hope to see you soon :)

Reisende som så på Taverna Meet the Meat and more, så også på

Symi, Dodekanesane

Har du vært i Taverna Meet the Meat and more? Del dine erfaringer!