Gratis avbestilling frem til 17.02.23
Gratis avbestilling frem til 18.02.23
Priceline
Expedia.comUSD 178
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Akerblads hotel er et veldig hyggelig sted å bo, med knallgod mat, koselige rom og et veldig serviceinntsilt personale. Spesielt fortjener servitøren med navn Håkan skryt for et godt humør og god service!

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, marisfinborud
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste! Vi var fire personer som spiste middag her, vi bodde på et annet hotell i nærheten da Åkerblads var fullbooket.
Maten var helt upåklagelig, en nydelig biff (perfekt stekt og utrolig mør!) med nydelig trøffelsaus,poteter og grønnsaker. Desserten var også fantastisk. Servitørene var veldig observante og vi manglet ingenting. Ventetiden på maten var det heller ingenting å utsette på. Blide og serviceinnstilt personale, man følte seg godt ivaretatt. Kommer definitivt tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, christinalovlund
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Min datter og hennes kjæreste har tilbragt en helg her! Helt fantastisk spa-avdeling, flotte rom, nydelig mat! De mener at hotellet er mye bedre enn det ser ut på bilder, og det er jo ikke så ofte! De skal garantert tilbake, de er storfornøyde ☀️

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Christine M
Anmeldt 26. august 2016 via mobile enheter

Perfekt for salgsmøte, god mat, sjarmerende rom (ingen er like), fin spa & treningsrom. Ikke langt til innsjøen Siljan med bademuligheter (ca 18 i mid aug). Fine turområder og mange koselige røde stugor. Kommer gjerne tilbake.

Hjjhffthbblkddllvfdtjbbcdsrthjn ccjlmbvxchjbcxg

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 681maritf
Anmeldt 22. juli 2015

Åkerblads hotell og gästgiveri ligger flott til, ikke langt fra Siljan sjø med badestrand og friluftsmuligheter. Gode parkeringsforhold. Vennlig og imøtekommende betjening ved velkomsten. Stort utvalg av forskjellige slags værelser. Vi bodde i egen liten hytte med alle fasiliteter og gode senger. Stedet var fullt, og det var mye aktivitet, men det var allikevel stille ved hytten. Stor restaurant som er svært god besøkt; allikevel var kvaliteten på maten betydelig over hva man vanligvis får på så godt besøkte hotellrestauranter. Dessuten var servicen usedvanlig forekommende og vennlig. Frokosten var god, om enn preget av at stedet var fullt. Flott treningsstudio (utover apparater, møller og romaskin også benk og manualer) og fin svømme- og badstuavdeling med basseng og boblebad. Prismessig må stedet sies å gi god valuta for pengene. Åkerblad er ideelt som utgangspunkt for en weekend i Dalarne med kort avstand til Mora og Falun, Anders Zorn og Carl Larson, eller for den sakens skyld verdensarvsmuseet ved Falu gruva. Definitivt et sted å vende tilbake til.

Romtips: Hyttene i hagen-
Dato for oppholdet: juli 2015