“Hyggelig kafe og pub”

Stasjonsgaarden Café og Bar
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Sande
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 15. september 2021

Store variasjoner i tilbakemeldingene her ser jeg. Som en kafe og pub dette er så kan man nok ikke forvente restaurantservice. Jeg har ofte vært innom her på mine sykkelturer og bare møtt god service og velvilje. Jeg kan bare skryte av kvaliteten på det jeg har spist her av varmretter og kaker, helt topp!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Kareklev

Anmeldt 1. mai 2021 via mobile enheter

Etter 50 minutters ventetid fikk vi servert en smaksløs pizza med et annet fyll enn vi hadde bestilt. Også dressingen var smaksløs. Bordene var ikke rydda og vi måtte rydde selv. Tilsynelatende ok mengde gjester denne dagen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 369kristins
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Gode anmeldelser på FB, så min kone,
min mor 93 år og jeg kjørte en tur til Sande. For å en følelse av gamledager kjørte vi Gamleveien til restauranten.
Min mor i rullator og jeg med krykker.
Første inntrykk var kjempekoselig. Koselig og gammel stil med gode lukter.
Det tok lang tid å bestille mat, da de også ekspederte noen som skulle ha en tilstelning der. Det tok tid og vi forsøkte å være optimistiske.
Etter en god stund fikk vi bestilt men gutten bak skranken virket svært usikker. Han virket usikker på hva glutenfritt var.
Vi gikk å satte oss ned, men de bordene vi tre kunne tenke oss å sitte ved, tre-fire bord var ikke ryddet, så det ordnet vi selv. Karbonaden smakte herlig og bakt potet var et høydepunk med mye godt fyll i. Laksen var svært
tørr og ikke god.
Synd de ikke hadde pommes frites.
Potene jeg fikk ved siden av hamburgeren likte jeg ikke og de passet overhode ikke til hamburgeren.

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, 880arvei
Anmeldt 1. september 2017 via mobile enheter

Vi feiret en bursdag med middag på Stasjonen. Maten hadde høyt nivå. Alle var svært fornøyde. Store og rause porsjoner. Biffen var perfekt, burgeren veldig god og pizzaen hjemmelaget!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Bernt_A_T
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Stasjonsgaarden selger 0.5 l pils til kr 82,-, noe som er litt i overkant. I Holmestrand ligger prisene en del lavere.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Ivar U

Har du vært i Stasjonsgaarden Café og Bar? Del dine erfaringer!