Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Hotell med god standard og behjelpelig ansatte. Fint svømmebasseng. Hotellet ligger i et rolig område, men man kommer seg lett til nærmeste by, Perissa, med turisttog. Anbefaler hotellet til andre reisende.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Magnus Engen L
Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

En uke i rolige og luksuriøse omgivelser i sol og 30 grader passet godt etter en heller kald sommer i Norge. Vi hadde bestilt to vanlige dobbeltrom med begrenset havutsikt til vår familie på fire, men spurte pent ved ankomst om det var mulig å få rom ved siden av hverandre. Det kunne vi få om vi oppgraderte til juniorsuitter, og det fikk vi gjøre uten ekstra kostnad(!) Vi fikk to herlige rom vegg i vegg med full havutsikt og egne solterrasser. Superfornøyd med det, og renhold og service var upåklagelig. Både frokosten og de andre måltidene vi inntok i restauranten var bra. Herlig bassengområde og fin utsikt mot havnen var prikken over i'en. Alt i alt en meget vellykket ferie hvor hele familien var enig i at Notos i Vlychada var et perfekt valg for årets sommerferie. Kan anbefales!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, SnrtaS
Anmeldt 22. mai 2017 via mobile enheter

Vi er to voksne og ett barn(4) som nettopp er kommet hjem fra en uke på Notos. Generelt var det en bra opplevelse med fine rom. Men; upraktiske løsninger på personlige bassenger og terrasser, for dårlig skjerming mot naboen og maten var helt ok. Vi brukte det mer som en nødløsning et par ganger. (Spis heller på psaraki 80m opp gaten. Fantastisk! Kanskje øyas beste, enkelt men med de beste råvarene)

Servicen fra Alexandra var strålende. Også fra rengjøringspersonale. Men flere ganger skuffet over nivået på resten av personale. Under frokosten feks. Fikk nesten inntrykk av at de kjedet seg og ikke lyttet skikkelig.

Helt ok sted dersom man ikke er opptatt av god mat privatliv og intelligent service

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, TorKristiansen
Anmeldt 29. mars 2016

Nydelig utsikt, og flotte rom. Jeg anbefaler dette hotellet og plassen for par som søker en rolig ferie. Super service og god mat, og spa avdelingen må oppleves!

Vi fikk alt det vi ønsket og har derfor bestilt ny tur og skal til samme hotell nå i mai 2016.

Romtips: Flott utsikt fra øverste etg, vi oppgraderte fra dobbeltrom til suite og var veldig fornøyd med det. Vi ønsket litt større plass.
Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, grip2016
Anmeldt 5. juni 2015 via mobile enheter

Ett litt uvanlig hotell dette som er pusset opp fra en gammel frabrikk. Men ikke noe som kan sees med det blotte øye. Bygget i klassisk gresk stil som er hvit hvit og hvit. Med en dæsj blått.
Servicen er utmerket på dette stedet. Her gjør de virkelig det lille ekstra som de fleste setter pris på.
Anbefales virkelig om ikke noe annet så bare og komme hit for maten sin del.

Ps. det er litt langt utenfor allfarvei men ikke lengre enn en billig drosjetur eller leiebil.

Dato for oppholdet: juni 2015
2  Takk, Trond L