Anmeldt 22. juni 2016 via mobile enheter

Nydelig hotell og veldig hyggelige de som jobber der. Bor alltid på dette hotellet, stille og rolig hotell og kjenner de som driver hotellet. Alltid rene rom og hjelper alltid til med det du måtte trenge. Frokosten der er godt utvalg av både brød pålegg og drikke. De serverer også lunsj hvis du blir brått sulten eller bare vil være ved bassenget en dag. Gleder meg til neste tur i september, da skal jeg så klart bo på dette hotellet!

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, susvik
Anmeldt 17. juni 2014

Hyggelig og hjelpsomme ansatte. Rene rom, hadde noe småproblemer med dusjen, ved at det ikke gikk å feste dusjhodet på veggen. Aircondition var noen ganger vanskelig å få til å starte, men det var veldig positivt at det ikke var noe ekstra tillegg i prisen for å få bruke det. Bassenget var helt ok, til tider en del insekter pga mye planter. Vi hadde et vennepar som bodde på et annet hotell, det var likevell ikke noe problem for hotellet at de ble med til vårt basseng/ kom på besøk på vårt rom. Frokosten var helt ok, vanlig sydenstandard vil jeg si. Sengene var helt greie, ganske hard madrass. Vaskedamen kom innom hver dag. Det er også et lite kjøleskap på rommet med en liten fryser i som heller ikke kostet noe ekstra.

Dato for oppholdet: juni 2014
Takk, Olemann88
Anmeldt 9. juni 2014

Dette var ikke vår første ferie på Miramare, og det blir heller ikke den siste. Beliggenheten passer oss perfekt, en liten spasertur unna den pittoreske havnen og den hyggelige gågaten i byen der vi liker å tilbringe kveldene. Shopping, god mat og folkeliv. Selve hotellet har en vennlig atmosfære, vertskapet er hyggelige og hjelpsomme. Vi reiste med barn, og alt ble godt tilrettelagt for oss. Rommene er enkle, men svært gode i forhold til prisen. Aircondition og kjøleskap er tilgjengelig, men mot et lite pristillegg. Det er godt å kunne gå til ferdig frokost og slippe brødsmuler på rommet! Det var havutsikt fra balkongen, men vi kunne også se opp mot fjellene og lysene fra de små landsbyene der. Karpathos har mange fantastiske strender, og vi liker å bo i Pigadia og ha det som utgangspunkt for våre utflukter. Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2014
1  Takk, Anna L
Anmeldt 6. august 2013

Reine og fine rom med kjempegode senger, god frukost og veldig hyggeleg betening! Kort veg til både strand og sentrum. Både store og små hadde det heilt topp! Vi kjem til å reise attende til Karpathos, og då er eg ikkje i tvil om at det blir til det same hotellet!

Dato for oppholdet: august 2013
Takk, HanneSiriSund
Anmeldt 25. juni 2013

Vi ønsket å se igjen Karpatos, og det var helt naturlig å bruke Miramare Bay, det samme hotellet som vi bodde på i 2010. Vertskapet er så hyggelig, og de ansatte gjør sitt beste for at gjestene skal trives. Renholdet var punktlig og grundig, men vi ble overrasket over å måtte betale for bruk av kjøleskap på rommet.
Men også norske selskap krever drivstofftillegg for å frakte passasjerer når oljeprisen blir for høy, så vi velger å være overbærende med fru Dorothea. Kanskje feilen slett ikke ligger på Karpatos, men et eller annet sted i Norden,hos Apollo, som nærmest er blitt enerådende over de greske øyene. Dermed blir det mulig å presse hotellprisen mer enn det er økonomisk sunt for hotelleieren. Det lukter litt av ubehagelig internasjonal storkapitalisme også her.

Altså: Velg gjerne Miramare Bay. Nesten inne i byen, stranda 125 m nedenfor. Elektra Beach, som driver utleie av solsenger der, kunne pyntet noe på skrenten mellom egen strandrestaurant og området med solsengene, men trives du ikke er, kan du gå litt videre langs stranda og finne et annet område med utleie av solsenger.

Arn

Romtips: Rommene med høyst tall ligger lengst fra trafikkert hovedvei.
Dato for oppholdet: juni 2013
Takk, Arn862