“Fantastisk god mat ”

Ratatouille Cocktail Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 86 Restauranter i Karpathos by
Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Supergod fylt sopp, supergod tunfiskfilet og supergod sitronpai til dessert. Veldig imøtekommende betjening. Beste spisestedet så langt.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Jacgun

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Vi endte opp med å spise her 4 ganer i løpet av vår ferie. Super service, fikk vann da vi ankom og helt nydelig mat!
Vi prøvde laks, pasta, gryterett og kjøttretter - og alle var perfekt tilbredt og servert med variert og spennende tilbehør. Coctailsene var også helt fantastiske Om du er i Karpathos stikk innom og få en matopplevse du sent vil glemme hos Dimitris og resten av gjengen.

1  Takk, Anniken B
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Fin resturang i hovedgaten med en rolig atmosfære. Vi fikk anbefalt laks med potetstapp, blandet med wasabi. Laksen var god men potetstappen var ikke spiselig.

Takk, rune-aleksander
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Har vært her og spist her 4 ganger og maten er perfekt hver gang. Pastaen er god fisken er god og biffen er god. Anbefalles på det varmeste om du er på karpathos. Drinkene er også helt supre!!. Har vært her 4 ganger leverer hver eneste gang.

1  Takk, Raymond T
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Kjempegod service! Bestilte bord dagen før og fikk bord nærmest havnen. Nydelig pepperbiff og himmelsk dessert, lemoncake og vinen Cabernet Sauvignon Boutaria smakte fortreffelig Kommer tilbake neste år ☀️

1  Takk, Kasmer G

Reisende som så på Ratatouille Cocktail Restaurant, så også på

Karpathos by, Karpathos

Har du vært i Ratatouille Cocktail Restaurant? Del dine erfaringer!