“Fint sted, god service, bra mat, men...”
Anmeldelse av Thalassa Restaurant

Thalassa Restaurant
Vurdert som nr. 4 av 86 Restauranter i Karpathos by
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Dro hit etter å ha lest gode anmeldelser på tripadvisor. Gresk sjømat var noe jeg gledet meg til. Det var da skuffende å få servert Spagetti med scampi, hvor scampi ikke var rensket (tarm fortsatt på scampi). Dette var ganske stor skuffelse, da resturanten skulle være gode på sjømat.
Jeg har lest at dette er en ny resturat og håper først og fremst at resturanten selv leser dette.
Når det er sagt fikk min samboer perfekt kalv, med nydelig tilbehør. De arrangerte barnedåp til 150 gjester samme kveld, og alle ansatte håndterte dette PERFEKT.
Service var upåklagelig, veldig hyggelige ansatte.

Takk, Karolinejordet

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Vi var innom Thalassa for å spise middag. Da vi ankom ble vi møtt av en hyggelig betjening, som lot oss velge plasser selv. Vi fikk dagens anbefalinger, og valge lam med potetmos som tilbehør. Vi fikk nystekte rundstykker som ventemat med 3 forskjellige dipper. Maten kom ganske kjapt, og vi ble absolutt ikke skuffet. Kjøttet var mørt og helt perfekt! Etter middag fikk vinen liten shot, og en liten dessert på huset. Prisene var rimlige og og servicen var på topp. Vi drar absolutt hit igjen :)

Takk, 528annikenb
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste middag her, 2 voksne og 3 barn hvorav en med glutenallergi. Vi fikk servert nybakt brød og grissini før maten. Rykende varme! Nydelig! Kelneren anbefalte dagens lam med potetstappe. Det var veldig godt! Barna fikk det de ville ha: suvlaki, nuggets og pasta og alle var fornøyde og koste seg med maten. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, Hege F
Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Vi er 4 venner som spiste lunsj her. Koselig interiør og meget hyggelig betjening. De hadde varmt hjemmelaget brød som kunne dippes i god olivenolje, yoghurt dressing eller oliven paste. Veldig godt! 2 valgte Cæsar salat, 1 spinat salat med chinoa og nydelig appelsin dressing og 1 nylaget pastisio. Nydelig mat med gode smaker. Et sted vi anbefaler på det varmeste.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, solveigmidtkandalk
taftar, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Thalassa Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2018

Thank you so much for taking the time to review our restaurant. We are so glad you liked it.

Anmeldt 30. august 2017 via mobile enheter

Meget bra mat og veldig hyggelig betjening. Bra service!! Dette stedet er virkelig verdt et besøk

Dato for besøk: august 2017
Takk, Jan K
taftar, Guest Relations Manager på Thalassa Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2017

Dear Visitor,
Thank you for reviewing our restaurant. We are glad that you left satisfied.

Reisende som så på Thalassa Restaurant, så også på

Har du vært i Thalassa Restaurant? Del dine erfaringer!