“Nydelig mat i flott atmosfære”
Anmeldelse av Thalassa Restaurant

Thalassa Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 86 Restauranter i Karpathos by
Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Vi spiste to lunsjer her, og var alle enige om at maten var god. Salatene var noe bløte, men ellers var rettene smakfulle. Vi smakte flere retter! Anbefaler spesielt tomato balls with mint dip- nydelig.

Takk, AnnisTro

Anmeldt 15. mai 2019 via mobile enheter

Hyggelig mottagelse. Nydelig mat i rikelige porsjoner. Oppmerksomme servitører - blide. En fin opplevelse.

Takk, 697hilder
Anmeldt 11. mai 2019

Vi spiste kebab og spaghetti og fikk en nydleig dessert på huset. Betjeningen var behjelpelig. God vin og godt utvalg i øl.

Takk, tante51
Anmeldt 13. september 2018

Veldig god mat på denne restauranten - kan trygt anbefales. Vi var en tur med familien og alle var strålende fornøyd!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Glenn Robert L
taftar, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Thalassa Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2018

Dear Visitor
There is nothing more rewarding that everybody was so happy after leaving Thalassa. Preparing a nice meal is our no. 1 priority, but we also try to give you the best eating experience in matter of aesthetics, relaxation, comfort etc. So being happy is word we like to hear the most!
We hope to see you again!

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk god og velsmakende mat som virkelig kan anbefales Veldig imøtekommende og hyggelig betjening som gjør alt for at dere skal få en flott opplevelse. Har vært der flere ganger og kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: august 2018
Takk, lksemb

Reisende som så på Thalassa Restaurant, så også på

Har du vært i Thalassa Restaurant? Del dine erfaringer!