Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Vi var to par som bodde der, rommene var store og flotte. Vi var også kjempe fornøyde med rengjøring og frokosten. Alle var hyggelig og hjelpsomme. Hotellet ligger ca 300 meter fra bystranda, og ca 500 meter til byen. Dette er et Hotel jeg kan anbefale på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, johnnyvelde
Anmeldt 25. juli 2015

Vi ankom til et hotel med trivelige omgivelser, blid betjening og god service.Koselig juniorsvite med store, koselige rom. Renholdet og opprydding av rommet var meget bra. Hver frokost ble vi møtt med hjelpsomhet og et godt humør.Frokosten var grei,med noe for enhver smak.Koselig basseng plass.Litt for langt til stranda.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Øivind F
Anmeldt 17. juli 2015 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt. Stille på kveldene, selv om det ligger i sentrum. Frokosten er god. Personale snakker greit engelsk. Flott, men et lite basseng. Traff flere som kom tilbake år etter år. Hotellet anbefales på det sterkeste :)

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, Nina H
Anmeldt 22. september 2013

Hotell Astron Princess på øya Karpathos har for oss, etter 2 turer i år, 2 uker mai/juni og 3 uker aug/sept, blitt vårt nye faste bosted under våre turer til Karpathos. Vi har leid på 4 hoteller tidligere under våre 18 turer i 13 tidligere år, til sammen 45 uker. Vedr. ASTRON PRINCESS har vi bare godord , intet å klage på der, store og fine lyse rom, flott utsikt, stille og rolig hotell for voksne reisende som søker rolige og late dager. Imøtekommende personell både eiere og stab. Hotellet ligger bare 5 min. gange fra Pigadia by, 10 min. til sentrum med kjempegreie kafe og restaurant eiere. Vi har allerede bestilt 2 nye opphold på Astron Princess for 2014.

Edith Støa
Kai Bjørnholt
3070 Sande

Dato for oppholdet: august 2013
3  Takk, Kai Wilmar B
Anmeldt 21. september 2011

Hotellet har bra beliggenhet både i forhold til strand og sentrum. Endel støy fra gate like ved, men til å leve med (i alle fall i september).
Etter å ha opplevd veldig små dobbeltrom andre steder på greske øyer, ble vi gledelig overrasket over størrelsen på rommet på dette hotellet - veldig bra og ikke minst rent og pent! Et minus var harde madrasser.
Frokosten var grei nok, men heller ikke mer. Veldig høflig og serviceinnstilt betjening!
Vi hadde en flott uke med nydelig vær alle dager :)

Dato for oppholdet: september 2011
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
2  Takk, Annlaug K