“God mat😊”

Vurdert som nr. 27 av 86 Restauranter i Karpathos by
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Flott plass ned mot havnen med god mat og masse show
Alltid kø med folk som venter på bord i høysesong

Dato for besøk: august 2018
Takk, hildegunn2018

Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Må prøves. Kjempe deilig hjemmelaget gresk mat. Hyggelig betjening også. Liker du ikke maten så får du noe annet, men det skjer neppe at du klager på maten. Vi spiser kun hos Sofia når vi er på øya.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Kevin G
Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening som yter god service og ønsker deg kun et hyggelig opphold og et smakfullt måltid. Restauranten serverer god gresk mat fra en innholdsrik meny.

Dato for besøk: september 2017
Takk, 64henningc
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Vi prøvde denne denne restauranten første kvelden vi kom ned. Servitørene er uteolig dyktige og gjør alt de kan for at opplevelsen skal bli tipp topp! På kjøkkenet står det et eldre par som lager den beste maten! Vi endte opp med å gå tilbake 3 ganger denne uke! (Det er alltid mye folk der)

Dato for besøk: august 2017
Takk, Aleksander W
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Kjempe god mat. Lammet som ble anbefalt, smakte helt utsøkt. Litt hektisk når restauranten er helt full. Perfekt tidlig på kvelden.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Jorgen_Repshus

Reisende som så på Sofia's Place, så også på

Karpathos by, Karpathos

Har du vært i Sofia's Place? Del dine erfaringer!