“God mat! God pris!”

Vurdert som nr. 14 av 86 Restauranter i Karpathos by
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Familie på 5 spiste moussaka, souvlaki og spagetti. Alle var godt fornøyd! Fin beliggenhet og utsikt og veldig hyggelig betjening. Hit kommer vi gjerne tilbake!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Hege F

Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter

Vi har vært på Karpathos ca 15 ganger i løpet av like mange år. En av restaurantene vi gjerne besøker, er restauranten Pigadia. Den er drevet av en svært hyggelig familie, og vi blir alltid tatt i mot med et stort smil. Maten er veldig god. Vi har spist mye forskjellig, og alt er velsmakende . Etter hovedretten får vi alltid servert mamas' velsmakende kake og gjerne også en ouzo. Restauranten ligger nesten i enden av strandpromenaden . Ta gjerne turen innom når du er på Karpathos.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, HiHA2013
pigadia_13, Ιδιοκτήτης på Pigadia Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2017

thank you very much for the great comment!!!!

Anmeldt 8. august 2016 via mobile enheter

Vi besøker Karpathos for første gang, og vår første middag ble spist på Pigadia restaurant. Vi er vanligvis skeptiske til restauranter som ligger så sentralt plassert i havna, for ofte er beliggenheten bedre enn maten. Dette ble en positiv overraskelse. Nydelig mat, hyggelig personale og flott utsikt til havna og fjellene. Dessuten flotte toaletter! Det blir nok flere besøk her i løpet av uka.

Dato for besøk: august 2016
Takk, krisand
pigadia_13, Ιδιοκτήτης på Pigadia Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2016

thank you from pigadia restaurant!!!!!

Anmeldt 16. juni 2016 via mobile enheter

En utrolig koselig familie restaurant, akkurat passe størrelse. Betjeningen var hyggelige og føler deg velkommen. Maten var kjempegod spennende. Prøvde nye retter som saganaki cheese som starters, utrolig god. Smakte på noe jeg aldri har hørt om, squash blomst fylt med blant annet ris. Utrolig godt det også.
Var også heldige å få være med på Gresk aften, med musikk, sang og dans. Koste oss. Anbefales å ta turen innom ☺

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Roam801897
Anmeldt 23. september 2015

God og tradisjonell mat. Spiste forskjellige retter hver gang. Kan anbefales! En restaurant vi ofte besøkte.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, Bjørn B

Reisende som så på Pigadia Restaurant, så også på

Karpathos by, Karpathos

Karpathos by, Karpathos

Har du vært i Pigadia Restaurant? Del dine erfaringer!