“Ikke bra”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. oktober 2018

Dette er det verste stede jeg noen gang har vært på i Hellas.
Ble lovet bord om ca. 5 min. da vi kom, og en gratis drink i baren mens vi ventet.
Det ble ikke servert noen drinker, og bordet fikk vi etter 20 min. Vi bestilte lamme skank
og vin til maten. Vinen kom omsider, måtte vente lenge før de sa at de hadde bare 2 skanker igjen. Vi bestilte da noe annet mye venting på nytt og de sa at de ikke kunne servere det heller. Vi bestilte da en en gang til håpet da på å få maten raskt, men etter 1 time og 35 min. valgte vi å bare gå ifra stedet, dette kunne ikke eiere forstå da maten straks var ferdig.

2  Takk, Egil S

Anmeldt 28. august 2018

Veldig hyggelig plass med utsikt til havna. Vi spiste middag her og var veldig fornøyd. Kjapp service! Nydelig gresk salat og til hovedrett spiste jeg en nydelig biff souvlaki! Så mørt kjøtt at det smelta i munnen.Til dessert spiste vi is i filodeig, den falt ikke i smak hos meg. Forventa en sprø filodeig, men den var har og litt seig. God kaffe, servert til desserten! Det skjer ikke over alt. :) Annbefales!!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Heidi M
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Ingen tvil: Restauranten Acropolis i sentrum av Karpathos by er den restauranten som vi er mest fornøyd med. Ingen andre restauranter har klart å servere middagen så raskt, tok bare 5 minutter fra bestilling til maten var på bordet. Maten smakte fantastisk, og det gikk raskt å få regningen og betale. Betjeningen var hyggelige og høflige, og atmosfæren lett og fin. Anbefaler restauranten både for par og familier!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Morten S
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Acropolis har alt!! Atmosfæren var fantastisk, de som jobbet der brydde seg om hvordan vi hadde det og fulgte opp hele veien vi var fire venner som både spiste og drakk. Kjøttrettene deres var helt topp! Jeg spiste lammeskank med rødvinsaus, som var helt perfekt tilberedt. To av vennene mine spiste beef souvlaki sol også var fantastisk virkelig den beste maten på karpathos. Etter maten drakk vi cocktailer som var skikkelig gode og det var masse å velge mellom! Anbefaler dette flotte stedet på det varmeste

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Martin D
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og veldig god service! God stemning blant de ansatte. Veldig saftig og Beef souvlaki

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kasmer G

Reisende som så på Acropolis, så også på

Karpathos by, Karpathos
Karpathos by, Karpathos

Har du vært i Acropolis? Del dine erfaringer!