“Bare MÅ besøkes. ”
Anmeldelse av Stacey's Yum-me Kitchen

Stacey's Yum-me Kitchen
Vurdert som nr. 2 av 86 Restauranter i Karpathos by
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Topp service. Herlig fantastisk gode smaker. Delikat servert.
Vi satt på verandaen og så utover bukten. Meget Charmerende.
Eieren, Stacy var tilstede og gjorde middagen til en god opplevelse

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 837lenes

Anmeldt 17. august 2018

Vi var en vennegjeng på 9 styk. som satt ute på ballkongen og hadde en strålende kveld. Menyen var variert og det var noe for alle, både stor og liten. Vinen var også veldig god. Betjeningen var veldig hyggelig og vi hadde en superfin kveld. Kommer gjerne tilbake!

1  Takk, _siri_dov
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Kan anbefale stedet på det sterkeste. Kjempegod mat og en perfekt service. Lønner seg å bestille bord på forhånd, da fikk sitte på balkongen med fantastisk utsikt..

1  Takk, grybrat
Anmeldt 17. juli 2018

Vi var der og spiste nå i midten av juli 2018, var en familie på 5 hvorav 2 var sushi elskere, menyen var variert og tilfredstillte alle sine ønsker på en super måte. Fantastisk hyggelig service og en super dessert ble også servert. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, tord236
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Jeg er veldig glad i sushi- og disse leverte veldig bra. Som kjent har ikke Hellas den beste vinen, men her hadde de en god rødvin fra Sør Afrika på lur (sto ikke i menyen). Den var litt for varm, men helt perfekt når de kjølte den ned for oss. Servicen er upåklagelig. Lokalet et lite, lurt å booke bord på forhånd, slik at du sikrer deg sikt ut mot sjøen. Velbekomme

1  Takk, Karolinejordet

Reisende som så på Stacey's Yum-me Kitchen, så også på

Har du vært i Stacey's Yum-me Kitchen? Del dine erfaringer!