“Fallende stjerne”

Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2021

Har feriert i Sandvig/Allinge de seneste 20 år og alltid besøkt Ellas en eller flere ganger i løpet av ferien. Ikke mere! De siste 3-4 år er både mat og betjening blitt betydelig dårligere. Stekt flesk som var en favoritt er ikke lenger stekt flesk, men friterte tørt flesk som knapt kan tygges. Vi og våre venner har hatt for mange dårlige opplevelser de siste gange. Personalet er ikke kompetente, ikke oppmerksomme og lite effektive. Vi måtte vente over en time mellom forrett og hovedrett. Da vi til slutt etterspurte hovedretten fikk vi inntrykk av at det var vår skyld. Ingen beklagelse. Dette i tillegg at vi fikk feil vin som måtte byttes. Vinflasken var åpnet før den kom til bordet. Slik var det aldri tidligere.Helt tilfeldig hvilken service som gis, om i det hele tatt noen. Restauranten synes å mangle ledelse og evne til å styre effektivt og til gjestenes beste. Kjøkkenet må også ta grep. Det er blitt meget dårlig.

Takk, ninalO2114BU

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi har i 20 år besøkt Ella's i Sandvig. Vi har alltid hygget oss her med god mat og service. Men i de 2-3 siste år har både mat og service blitt betydelig dårligere. F.eks. er stekt flesk blitt fritert og ikke stekt. Personalet er meget mindre oppmerksomme og serveringen tar utrolig lang tid. I aften måtte vi vente mer en en time mellom forrett og hovedrett... Skjerp dere !
Vidar fra Oslo.

Takk, xy656
Anmeldt 18. juli 2018

Vi kom på sykkel på vei til Allinge. Det var tid for en sen lunsj, og Ellas var plukket ut på forhånd. Det var lett å finne langs veien, et nydelig dansk hus i gammel stil. Så koselig og ekte ! Menyen ble levert og raskt kom drikke på bordet. Frokostplatte og Sildetallerken var helt fantastisk. Rikelig med mat og med alle de smaker man vil ha til en komplett dansk frokost. Vi var 2 som delte 1 av hver. Med øl og snaps så ble det fullkomment. Fiske fileen var også meget bra. Vi hygget oss leeenge i den fine gårdhagen. Solen varmet og selv om det var i mai, var det meget godt å sitte ute. Vi anbefaler Ellas når du vil spise ekte dansk mat på en ekte dansk restaurant. Det er meget god plass, både ute og inne. Det finnes mye fint antikk som er stilt ut i de ulike stuer. Ta deg tid, se og nyt ! Hyggelig personale som gir god service. Takk for oss !

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Rolf P
Anmeldt 18. juli 2018

Klassisk dansk kjøkken; her er frikadeller og tarteletter, smørbrød og rødspetter. Og de lager det mer enn godt. Meget behagelig og serviceinnstilt personale.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Arnebern
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Deilig oase med have og hjemmelaget dansk mat. Rikelige porsjoner servert med hyggelig Dansk vertskap.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 661terjef

Reisende som så på Ella’s Restaurant & Konditori, så også på

Har du vært i Ella’s Restaurant & Konditori? Del dine erfaringer!