Anmeldt 8. juni 2018

Kjempebra service i resepsjonen. Hyggelig personale. God frokost og middag (buffet). Kun 8 min å gå til Løgstør GK - som anbefales, unik gjestfrihet. Ny bestilling er allerede gjort på hotell og golfbane :)

Romtips: Gode senger, bra størrelse på terrasseværelsene. Kunne vært foruten dusjforheng..... og gjene et kjøleskap på rommet.
Dato for oppholdet: mai 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Inger4460
Jeanne B, Receptionschef på Logstor Parkhotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2018

Tusind tak for den fine anmeldelse.

Vi håber at se jer igen en anden gang!

Jeanne Brøndum, receptionen

Anmeldt 3. mars 2018

Deilig hotell med fin utsikt, god mat, men kalt badegulv. Utrolig at det var så få som benyttet seg av det gode tilbudet hotellet hadde. Har vært der før til julefrokost med fullt hus, det anbefales. Fredelig beliggenhet.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, bajaz01
Jeanne B, Receptionschef på Logstor Parkhotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2018

Hej!

Tusind tak for din fine anmeldelse :) Vi glæder os til at se dig igen en anden gang.

Jeanne

Receptionen

Anmeldt 11. september 2017

Ett slitent hotell på sparebluss. Lite personale og stengte fasiliteter. Dårlig frokost, ingen mulighet for lunch og middagen var også under enhver kritikk. Et annet spørsmål er hvordan brannsikkerhet ivaretas når det ikke finnes personale etter kl 21 om kvelden. Mitt råd er å skygge unna dette hotellet !!!

Romtips: ???????????
Dato for oppholdet: september 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, othle
Jeanne B, Gæsteansvarlig på Logstor Parkhotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2017

Hej Ole

Tak for din anmeldelse.

Det undrer mig meget, at I vælger at skrive en dårlig anmeldelse, når I ikke sagde noget om det under opholdet eller ved check-ud.

Vi har stået til rådighed for jer, og serviceret jer med de ting I har bedt om. Det ville vi også have gjort på andre områder, men kan ikke vide det, hvis I ikke siger det. Hvis I havde på forhånd givet udtryk for eller bestilt lunch / frokost - så havde vi arrangeret det. Vi laver både madpakker og frokostbord, hvis I ønsker det. Men det kan ikke altid lade sig gøre på dagen.

I forhold til sikkerhed og at vores områder lukker ned, så er der altså altid personale i huset, og der er flere forskellige steder skrevet hvordan man kommer i kontakt med personalet efter luk af restauranten. Derudover er der alle de nødvendige installationer for at sikre din sikkerhed som gæst, og vi har så sent som for en måned siden haft inspektion uden anmærkninger. Det har vi selvfølgelig helt styr på.

Jeanne, receptionen

Anmeldt 2. september 2016

Fint rom med terrasse.Hyggelig med uteplass etter en runde golf og besøk på SPA.
Flere gode baner i nærheten.Kunnskapsrik vinkelner og god service. Prøvde både a la cart og buffet.Bbegge deler var bra

Romtips: Be om terrasse og nyt kveldssolen
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Staleh
TorbenLarche, General Manager på Logstor Parkhotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2016

Mange tak for jeres pæne anmeldelse. Vi glæder os til at byde jer velkommen en anden gang.

Venlig hilsen
Torben Larche

Anmeldt 28. juli 2015 via mobile enheter

Billig og greit. Ligger litt utenfor sentrum. Stille og rolig plass. Betjeningen var hyggelig. Det er ikke så mye å foreta seg på hotellet, puben var stengt, men om du vil bade så var bassenget åpent. Et greit hotell, men veldig langt å gå i korridorene om du har de innerste rommene.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Mitsumi00
TorbenLarche, Manager på Logstor Parkhotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2015

Mange tak for jeres pæne ord.

Vi håber at se jer en anden gang.

Venlig hilsen
Torben Larche