“Slik skal entrecote'n være ”
Anmeldelse av Restaurante Patalavaca

Restaurante Patalavaca
Vurdert som nr. 10 av 26 Restauranter i Patalavaca
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Kjøtt skal smake kjøtt, og ikke saus eller for mye annet krydder, og det klarer Dani på Rest. Patalavaca - en av de opprinnelige i området - i 1.etasje i Donana - like over Playa de Patalavaca! Nydelig kjøtt direkte fra grillen, helt uten saus, perfekt grillet, medium rear! Bravo, Dani!

3  Takk, Ketil123

Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Naborestauranten som vi tenkte å dra på var stengt, så vi prøvde denne isteden. Det var en opptur. Deilig biff og god barnemeny. Spaghetti med kyllingnuggets får ifølge vår 6-åring toppkarakter. Flott utsikt over havet, men vi var heldige for alle de plassene var egentlig reservert. Vi fikk sitte der siden vi kom tidlig.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, larskristianr2015
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Restaurant Patalavaca, en av de opprinnelige restaurantene like ved Playa de Patalavaca, skuffer sjelden. Blant annet får du en av de beste scnitzel'ene i området, og en meget god torsk ala bacalao (desverre ikke klippfisk, men allikevel bra)! De opererer med en rikholdig meny - i kveld med Tapas variado eller mixda - som "dagens" - 22€ for to! Starter med ost, skinke, oliven og stikker av (meget) godt karvebrød (!!!), og følges opp med friterte reker og derefter empinados med kjøtt(deig) og fylte, røde piementos, og avsluttes med små biter med oksekjøtt i en smaksrik hvitløssaus. Meget godt!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Ketil123
Anmeldt 9. desember 2016 via mobile enheter

Spiste spaghetti bolognese og ravioli med ost. Veldig godt! Hyggelige og serviceminded servitører. Hit skal vi tilbake!

Dato for besøk: desember 2016
2  Takk, Jeanette M
Anmeldt 26. november 2016

Sjekk menyen nå i høst- og vintersesongen, og let deg frem til Daniels klippfisk - eller baccalao seco, som den heter på menyen. Baccalao i Spania er (oftest) ensbetydende med "vanlig" torsk - baccalao seco er "tørr" torsk, eller klippfisk, og Daniel serverer den (fra grillen) med tomatsaus og kokte poteter. Nydelig! Og, dersom du er glad i conejo - kanin - kan du spørre Daniel et par-tre dager på forhånd, og han leverer! Prøv også escalopen - snitzel'en - på Rest. Patalavaca - en av de eldste og mest opprinnelige restaurantene ved Patalavaca-stranden! Her - og hos naboen Cabo - har du den beste utsikten vestover mot solnedgangen over Patalavaca!

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, Ketil123

Reisende som så på Restaurante Patalavaca, så også på

Patalavaca, Gran Canaria
Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Patalavaca? Del dine erfaringer!