“Middag - sushi tipptopp”
Anmeldelse av Sushi One

Sushi One
Vurdert som nr. 7 av 26 Restauranter i Patalavaca
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Veldig god sushi og service. Kan hentes som take away eller spises der med flott utsikt! De presentere menyen både med iPad og bilder + vanlig meny! Kunne lage glutenfri alternativer.

1  Takk, CathrineBj

Anmeldt 17. oktober 2018

Vi var litt på lurern om vi skulle ta sjansen på rå fisk i varmen, Der tok vi helt feil. 2 dyktige sushikokker og en hyggelig vertinne var raskt på pletten med både meny og mat.
Det var ikke bare sushi som stod på menyen. Også asiatiske retter som vårruller og indefilet i tatakisaus stod på menyen. Den skal vi prøve neste gang. Vi kommer tilbake. Snart!
Restauranten ligger i Donanabygget i Patalavaca med byens best utsikt. Parkering er enkelt i nærområdet.

1  Takk, 474mort
Anmeldt 10. august 2018

Meget god sushi som var flott presentert. Dyktige servitører som var oppmerksomme og hyggelige. Flotte lokaler med en fin utsikt mot havet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Ted H
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fint lokale med en god utsikt mot havet. Utrolig god mat med en stilig fremstilling av menyen. Kjekke servitører og kokker som gjorde opplevelsen til en god en. Dette stedet anbefales slik som Diablo Makien, på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, torsteinsevering
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Denne sushi-restauranten scorer høyt mht "value for money". Meget god sushi og veldig trivelig og service-innstilt betjening. Besøk anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 732olepetterk

Reisende som så på Sushi One, så også på

Maspalomas, Gran Canaria

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Sushi One? Del dine erfaringer!