“Nyttårsmiddag”
Anmeldelse av Sushi One

Sushi One
Vurdert som nr. 7 av 26 Restauranter i Patalavaca
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Hadde gleden av å spise en nydelig sushimiddag på nyttårskvelden. Atmosfæren var rolig og betjeningen utrolig hyggelige og serviceinnstilte. Pratet bra engelsk. Restauranten har en fantastisk utsikt ut mot havet og mot Anfi del mar. Anbefaler virkelig denne plassen.

Takk, jorunns808

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Vi er erfarne-sushi mennesker, og dette var virkelig en høydare!! Nydelig mat, bra betjening og for en meny!! At rettene også er avbildet, slik at man ser hva man bestiller, er et kjempepluss Vi kommer tilbake neste gang! Anbefales på sterkeste. Dette er topp kvalitet, og til en fornuftig pris! Vi har funnet en ny favoritt!!

2  Takk, annelene_2016
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Veldig god sushi og service. Kan hentes som take away eller spises der med flott utsikt! De presentere menyen både med iPad og bilder + vanlig meny! Kunne lage glutenfri alternativer.

1  Takk, CathrineBj
Anmeldt 17. oktober 2018

Vi var litt på lurern om vi skulle ta sjansen på rå fisk i varmen, Der tok vi helt feil. 2 dyktige sushikokker og en hyggelig vertinne var raskt på pletten med både meny og mat.
Det var ikke bare sushi som stod på menyen. Også asiatiske retter som vårruller og indefilet i tatakisaus stod på menyen. Den skal vi prøve neste gang. Vi kommer tilbake. Snart!
Restauranten ligger i Donanabygget i Patalavaca med byens best utsikt. Parkering er enkelt i nærområdet.

1  Takk, 474mort
Anmeldt 10. august 2018

Meget god sushi som var flott presentert. Dyktige servitører som var oppmerksomme og hyggelige. Flotte lokaler med en fin utsikt mot havet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Ted H

Reisende som så på Sushi One, så også på

Maspalomas, Gran Canaria

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Sushi One? Del dine erfaringer!