“Overraskende god sushi!”
Anmeldelse av Sushi One

Sushi One
Vurdert som nr. 7 av 26 Restauranter i Patalavaca
Anmeldt 8. februar 2019

Spiste der sammen med kona i slutten av Januar 2019.
Var skeptisk til å spise sushi på Gran Canaria, men etter å ha lest Tripadvisor-anmeldelsene, bestemte vi oss for å prøve.
Fullt på høyde med noen av de bedre sushi-restaurantene vi har prøvd! -og et "friskt pust" bland mengdene av de standard "100-retters-menyene" på restaurantene i området.

2  Takk, andreasb572

Anmeldt 5. februar 2019 via mobile enheter

Sushi One har bare gode anmeldelser og fortjener full restaurant . Vi kan ikke si annet enn at dette er veldig bra . Veldig fersk og god Sushi , de har andre retter også ! , nydelig tilberedt og ydmyk betjening som ikke vet hva godt de skal gjøre for deg som gjest . Dette er en skjult skatt !

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, 598peri
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Vi fikk anbefalt denne restauranten av min datter! Hun sa det var den beste sushien hun hadde smakt. Vi måtte nesten prøve det ut selv Super god sushi, super service
Oversiktlige bilder av alle retter på nettbrett
Veldig bra! Kommer garantert tilbake ved neste besøk til Gran Canaria ☀️

3  Takk, annelisabeths2018
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Meget god sushi med variert meny, hvor man har mulighet å se alle rettene på et nettbrett. Fantastisk utsikt og hyggelig betjening. Gode parkeringsmuligheter i området.

Jeg har ingen problemer å anbefale dette stedet.

1  Takk, MatsY3
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Hadde gleden av å spise en nydelig sushimiddag på nyttårskvelden. Atmosfæren var rolig og betjeningen utrolig hyggelige og serviceinnstilte. Pratet bra engelsk. Restauranten har en fantastisk utsikt ut mot havet og mot Anfi del mar. Anbefaler virkelig denne plassen.

Takk, jorunns808

Reisende som så på Sushi One, så også på

Maspalomas, Gran Canaria

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Sushi One? Del dine erfaringer!