“God tykk pizza”
Anmeldelse av Paradise Pizza

Paradise Pizza
Vurdert som nr. 24 av 25 Restauranter i Patalavaca
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

En av de bedre pizzaene i området. Mulighet for å få levert for 2 euro og gode parkeringsmuligheter på kveldstid.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, MatsY3

Anmeldt 24. november 2017

Her var det kjempegod pizza. Beste vi har smakt i Arguineguin-Puerto Rico området. Prøv pizzaen med "Alt kjøtt", den var skikkelig bra. Masse kjøtt, god smak og sprø fin bunn. Kjempehyggelig sunnmørsjente bak disken. Utsikten til rundkjøringa i Patalavaca er vel ikke noe å skryte av, men vi besøkte den likevel 3 ganger på grunn av den gode pizzaen.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Stjernepappa
Anmeldt 8. november 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: november 2022

Reisende som så på Paradise Pizza, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i Paradise Pizza? Del dine erfaringer!