“Godt og blandet”
Anmeldelse av Restaurante Milo Sun

Restaurante Milo Sun
Vurdert som nr. 18 av 27 Restauranter i Patalavaca
Anmeldt 4 uker siden

Jeg skal innrømme at vi ble litt forvirret av menyen, her er det en salig blanding av noe som ser Asiatisk ut, spansk og hva mer ? De har alt fra Pizza til det nevnte. Vi bestilte krispy and og hvitløkkylling, igjen man kunne velge salat eller grønnsaker, chips eller ris så ja man blir litt forvirret. Sikkert greit for noen å kunne velge men man blir heller usikker på utfallet. Hyggelig dame som jobbet der sa grønnsakene var woket så vi gikk for ris og grønnsaker. Det tok nesten en time å få maten selv om det kun var oss der, dette er litt i lengste laget å vente på en lunch, vi fikk dog ostepopp mens vi ventet.
Når maten endelig kom så såg den heller ikke ut som forventet, anden var sprø og grønnsakene av frossentype krydret med noe ubestemmelig. Kyllingen var stekt i olje med hvitløk på samme måte som reker blir. Samme grønnsaker og ris, vi fikk soyasaus til denne. Hele måltidet fortonet seg merkelig sammensatt, det er som om kokken ikke helt har klart å bestemme seg for om maten skal være spansk eller asiatisk og demed gått for noe midt i mellom. Når det er sagt så var anden mør og god, kyllingen godt krydret og smakte bra. Vi fikk melon og en drink på huset.
Prisene er midt på treet og porsjonene rause.
Jeg vet ikke hva jeg syns, maten var god men forvirrende blandet og servicen upåklagelig.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Frk-haukaas

Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Først må jeg si at porsjonene her er av de større.
Ribbs har godt med kjøtt. Forrett har 2 stk, hovedrett har 5 stk.
Også prøvd reker i hvitløksolje - her fikk jeg 17 stk! Utmerket!
Hovedrett milo sun kylling. God, men ikke helt forberedt på at den var bakt inn.
Også lagt ved bilde av utsikten.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 701line
Anmeldt 30. april 2019 via mobile enheter

Spiste her med hele familien. Alle var vel egentlig fornøyd :)
Lammet kunne anbefales!
Desserten kunne vært bedre. Creme brulèe som var frossen og en sorbetis som egentlig ikke smakte så mye. Men middagen var grei.

Dato for besøk: april 2019
Takk, camillasnorway
Anmeldt 11. mars 2019 via mobile enheter

Anbefaler et besøk på denne restauranten! Meget god mat, variert meny og svært hyggelig betjening. Rimelige priser.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, GretheA51
Anmeldt 22. februar 2019 via mobile enheter

Havnet her da vi ikke fikk bord på en annen velrennomert restaurant like ved. Dette var en meget hyggelig opplevelse. Meget god mat og behagelige priser. Hyggelig og balansert betjening, ikke påtrengende og overstrømmende. Bodde i Patalavaca i 3 uker og besøkte Milo Sun flere ganger. Kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, olafj_rgh

Reisende som så på Restaurante Milo Sun, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Milo Sun? Del dine erfaringer!