“En opplevelse”

Vurdert som nr. 3 av 25 Restauranter i Patalavaca
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

En opplevelse å besøke denne restauranten. Vi bestilte variert grillmeny, og fikk en fantastisk matopplevelse med varierte smaker, alt perfekt tilberedt. Hadde forventet litt bedre grønnsaker. Men her kommer vi igjen.

Takk, 741olef

Anmeldt 28. november 2018

Et sted som er verdt et besøk. God mat og meget god service. Bestill bord.
Dette stedet ligger alene rett på andre siden av veien for hotell Green Beach. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, Tore Ivar S
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat. kjøtt, potteter og saus var helt prima topp service. Flott utsikt og god atmosfære.

1  Takk, 979kentk
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fikk grillspyd, coleslaw og kanaripoteter. Nydelig kjøtt.
Desserten ble sjokolade fondant. Kjempe god.
Hyggelig betjening som sørget for en god atmosfære.
Restauranten har fin beliggenhet med utsikt over Anfi del Mar og stranden.

1  Takk, Ithsundb
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Cueva Pirata er helt perfekt for en som reiser alene og som elsker god mat og vin.
Her blir man tatt imot på en måte av hele personalet som gjør at gjesten føler seg velkommen. Restaurantens sjef anbefaler mat etter hva gjesten ønsker å spise. I dag valgte jeg en canarisk rødvin på anbefaling - denne restauratsjefen vet hva han snakker om. Vinen var utsøkt!

1  Takk, feriepus

Reisende som så på Cueva Pirata, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i Cueva Pirata? Del dine erfaringer!