“Ferie”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

En fantastisk flott resturant med hyggelig betjening og den beste servicen. Maten var det beste vi har fått på Gran Canaria!
Veldig fin beliggenhet med fin utsikt over Anfi-sentret.
Litt vanskelig å finne frem til restauranten.

2  Takk, RonnyEnoksen

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Utsøkt måltid med fantastisk mat og god service. Satt ringside ved poolen med flott utsikt mot Anfi del Mar og havet. Perfekt foie gras og årets møreste biff. Oppmerksomt og hyggelig personale. Øvre prisklasse - men verd det.

Takk, JonOsvald
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Vi har alltid vært kjempefornøyd med mat og servering, men i år skuffet de veldig med tanke på service! Maten var som vanlig god men kanskje ikke så god som prisen tilsier.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, kariliserydland
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Vi valgte en 6 retters meny med vinpakke. Overpriset og under middels kvalitet. Spesielt skuffet over vinpakke. Fikk en sherry til forretten som smakte vann. Forstår ikke valget fra sommelieren. Forsvarer overhodet ikke prisen. Svært små retter, men enkelte var gode. Dim Sum var dagens høydepunkt. Har fått bedre mat på flere restauranter i Puerto Rico ila uken vi var her. Flotte lokaler og god musikk (live ) trekker opp.

Dato for besøk: mars 2018
3  Takk, Arne O
Anmeldt 4. mars 2018

L`aquarella leverer igjen.
Denne gang valgte vi anbefalt 9 retter og foreslåtte viner.
Sammensetningen var meget bra og med den rolige atmosfæren må det bare bli meget bra.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Olesol123

Reisende som så på La Aquarela, så også på

Har du vært i La Aquarela? Del dine erfaringer!