“Bør besøkes dersom du liker god mat og hyggelig service.”
Anmeldelse av Svarta Pannan

Svarta Pannan
Vurdert som nr. 13 av 25 Restauranter i Patalavaca
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet ved sjøen i Patalavaca. Alltid velsmakende og varm mat. Vi kan anbefale fiskeretten Waleska - hvit god fisk med ditto tilbehør. Alltid vellykket middag hos en svensk-spansk familierestaurant. Du blir aldri skuffet og kommer garantert tilbake. Nyt kvelden og måltidet på Svarta Pannan.

Dato for besøk: september 2021
Takk, fredrikunnar2018

Anmeldt 30. oktober 2020 via mobile enheter

Spist nydelig sjøtunge sole Walesca - GC’s beste Sett deg ned og nyt denne delikatessen i Patalavaca. Om ikke du er sulten på middag smaker Skagentoast nydelig. Denne restauranten har mye andre godsaker på menyen - så kandkje ses vi?

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, BritD14
Anmeldt 20. februar 2020

5 personer på middag. Entrecôte, snitzel med bearnaise, ovnsbakt laks og kylling ble spist. Vi var alle meget fornøyd med all maten, gode sauser, godt potetutvalg hvor papas arugadas var smakfulle. Rettene var store og vi ble mette og fornøyde. Mersalget og oppfølging etter middag tok litt tid, men de som serverte der er jo superhyggelige. God Irish coffe til dessert.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Bjørn H
Anmeldt 26. desember 2019 via mobile enheter

Søte og hyggelige servitører i denne familierestauranten (svensk/spansk).
Gode anbefalinger på mat, og det svarte til forventningene.
Flott pepperbiff og kylling med gorgonzola
Kan anbefales!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, AKA1968
Anmeldt 2. desember 2019

Svarta Pannan er en populær - og god - familierestaurant like ved butikken på "plata" nedenfor Don Paco like over midten av Playa de Patalavaca. "Familierestaurant" fordi den passer også for en familie med store og små - og fordi den er familiedrevet - ofte med spanske far Jesus, svenske mor Monic, døtrene Felicia og Laura, samt sønnen Carlos - som alle behersker svorsk. Også derfor er den populær - særlig blant skandinavere som ikke er like støe i spansk eller engelsk. En hyggelig meny - med populære "dagens"-retter som Walesca og entrecote. Hvis du vil ha noe typisk canarisk - spør om Jesus har en kasserolle med coneho - kanin - som både han og jeg er spesielt glade i.... Noen dager er det (danse)musikk, slik at du kan ta deg en svingom - noen ganger deltar både Monica og døtrene... Vi har alltid opplevd godord fra "våre" gjester - særlig for Walesca'en. Prøv også blåskjellene - gjerne med en porsjon patas frittas til - "Mouels Frittes", som belgieren sier....

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Ketil123

Reisende som så på Svarta Pannan, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i Svarta Pannan? Del dine erfaringer!