“Nydelig mat og bra service”
Anmeldelse av Valentino

Valentino
Vurdert som nr. 6 av 26 Restauranter i Patalavaca
Kjøkken: Tysk, Internasjonalt, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Første besøk på restaurant Valentino var en fin opplevelse. Veldig god mat og utmerket service. Kommer nok tilbake hit. Et populært sted hvor man bør resevere bord på forhånd.

Takk, anitahagenf

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Her var d bra dere.
Skulle på stranda i Patalavaca. Gikk opp til promenaden der restaurantene ligger, for å spise lunch. Der ble vi resten av dagen. Fantastisk beliggenhet med utsikt over stranden og havet. Lunchen var nydelig. Det ble etter hvert middagen også. Og for noen hyggelige mennesker som jobber der. Manglet strykejern og nevnte det. Det tok nøyaktig 4 min, så sto d et strykejern på bordet. For noen fantastiske mennesker. Dra dit folkens, og nyt...

Takk, Jan S
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Alltid hyggelig, god mat til en rimelig pris. God på både fisk og kjøttretter. Prøvde husets vin og det ble en solid positiv overraskelse.

Takk, Haldor S
Anmeldt 12. august 2018

Middag for to med gode anbefalinger og nesten et hjemmekoselig besøk. Her bør det bestilles bord i forkant. Suppene på menyen kan alle anbefales å det hel anbefales avsluttet med fersk apfelstrudle av det tyske vertskapet.
Har besøkt stedet tidligere å de leverer igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Olesol123
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste to småretter til middag disse var meget gode. Tidligere har vi bare stoppet der å tatt ett glass vin noen ganger, vi trives der. Derfor tenkte vi at vi skulle prøve å spise middag der. Det angrer vi ikke på. Det ble en meget god matopplevelse. I tillegg var det hyggelig betjening som reagerte raskt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Hamabaja

Reisende som så på Valentino, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i Valentino? Del dine erfaringer!