“Beste på Gran Canaria”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi var fem gjester og alle bestilte ulik mat fra menyen med husets rødvin til. Helt utsøkt; både mat, atmosfære og service. Vi satt ute rett ved inngangen. Veldig trivelig.
Lav pris ift hva vi fikk servert

1  Takk, MonicaAnett

Anmeldt 20. november 2018

Flott restaurant,nyoppusset i juni.Kjempehyggelig betjening og god mat.
Enorm flott utsikt,kan enbefales.

1  Takk, 842sveinb
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Deilig mat til en fin pris. Har vært på Grand Canaria 5 ganger, og dette er det beste stedet jeg har spist. Veldig god mat. Fint og profesjonelt. Hyggelig servitører. God service. Anbefales.

1  Takk, Eggers2013
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og fantastisk god service Vi spiste lammecarré og Indrefilet - medium stekt. Begge rettene var perfekt

1  Takk, oveeivindh
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Blant de bedre jeg har spist på på Gran Canaria. Kan anbefales til mindre selskaper. Råder til å reservere bord

Takk, andreO-NOR

Reisende som så på Restaurante Palm Garden, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Palm Garden? Del dine erfaringer!