“God atmosfære og god mat ”
Anmeldelse av Restaurante Palm Garden

Restaurante Palm Garden
Vurdert som nr. 1 av 26 Restauranter i Patalavaca
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne koselige restauranten og dro hit på vår første feriedag . Hyggelig betjening og bra mat , verdt et besøk .

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 598peri

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 5 voksne, bestilte bord en uke før. Vi spiste nydelig forrett, and carpaccio og avokado rekesalat. Så hadde vi en winersnitzel, breiflabb, kylling og and til hovedrett, ALT var nydelig anrettet og smakte fantastisk! Greit at vi spise forrett for hovedretten av ikke kjempe stor men passelig. De spurte når vi ville ha hovedretten etter forretten! Eneste jeg savnet var flere viner du kunne velge av for ett glass, de hadde en hvit og rød by the glass, resten flakser.

Kommer igjen

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 497viviane
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig personale og fantastisk mat! Vi kom kl 17.30, en time før de fleste andre hadde reservert bord, så vi fikk en rolig og fin start.

Må reservere bord. Vi satt ved vinduet med fin utsikt. 4 voksne.

Store retter - en del av forrettene. Mør og god indrefilet med bernaise. Nydelig breiflabb. Ostetallerkenen til dessert er nesten et måltid for seg selv.

Smakfull mojito til vordrink.

Hit skal vi igjen!

Meget god mat, flott utsikt og interiør. Er en av de 3 beste stedene på Gran Canarias sydkyst etter mange års restaurant besøk.

Takk, Adventure748272
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Kjempekoselig restaurant med veldig god mat, god service og fine lokaler med fantastisk utsikt.
Spiste her flere ganger den uken vi var på Gran Canaria.
Anbefales!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, elisabethb286
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi var fem gjester og alle bestilte ulik mat fra menyen med husets rødvin til. Helt utsøkt; både mat, atmosfære og service. Vi satt ute rett ved inngangen. Veldig trivelig.
Lav pris ift hva vi fikk servert

1  Takk, MonicaAnett

Reisende som så på Restaurante Palm Garden, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Palm Garden? Del dine erfaringer!