“Bortgjemt perle”

Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk flambert biff i gåavstand fra Anfi del Mar
Perfekt tilberedt , med gode grønnsaker , ris og potet .

En bortgjemt perle. Anbefales virkelig

Takk, anitas19
raultrivago, Propietario på Restaurant Fernando, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

THANKS A LOT FOR YOUR VISIT. WE HOPE TO SEE YOU SOON.

Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

Her kom vi litt sent. Allerede ganske fullt. Men verten fant et bord for oss 4 likevel. Fleste gjester var norsk eller også svensk. Eldre årgang. Tydelig vennegjenger. De fleste gikk 9.30 og god plass etter det.
Maten var smakfull og god, rikelig og godt tillaget. God mat uten for mye kunstnerisk. Vi ble positivt overrasket da vi fikk regningen.
Det lille lokalet var en stund ganske fullt, og lydnivået ganske høyt med alle gjestene som pratet livlig.
Service og betjening var vennlig og effektiv.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, nilsms2014
Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

God mat og drink på huset David plutselig var de eneste gjestene igjen i lokalet en time før stenging :)

Takk, 32ingridk
Anmeldt 27. februar 2020 via mobile enheter

Hyggelig restaurant med god mat og fantastisk betjening. Innfrir alltid våre forventninger ! I dag utmerket chateabriand og flamberte jordbær til dessert - calvados og drambui til
kaffen ! Meget prisverdig - anbefales !

3  Takk, HildeAletta
Anmeldt 18. februar 2020 via mobile enheter

Vi ville egentlig dra hit en annen dag, men da var det fullt, og vi bestemte oss for å forhåndsreservere et bord. Det var stappfullt også denne dagen, og vi måtte vente litt før bordet vårt ble ledig. Folk hygget seg og det så ut til at mange av de besøkende hadde vært her mange ganger før - klemmer ble raust delt med kelnerne. Vi hadde også en god matopplevelse, mesteparten av rettene bestod av flamberte retter. God mat og hyggelig betjening gjorde kvelden svært fin!

2  Takk, Linusmamma

Reisende som så på Restaurant Fernando, så også på

Patalavaca, Gran Canaria
Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i Restaurant Fernando? Del dine erfaringer!