“Middag”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening. Det er mange spiseplassen rundt Amfi sentret som har dårlig service, men her har vi fått over tilfredsstillende service på de to besøk som vi har hatt her.
Indrefilet var helt perfekt ved å bestille medium pluss. Vanlig medium på Amfi er «rått» kjøtt.

Takk, RonnyEnoksen

Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Treg betjening av uinteresserte menn i 50 årene, ingen oppmerksomhet ovenfor kundene og ingen smil.

Spiste biff 225 grams, grusom uten smak med smakløse bløte grønnsaker.
Kona spiste pizza helt uten smak.
Ene datra spiste hamburger, halv rå uten smak med bløte smakløse chips.
Barna som spiste chicken nuggets var de eneste som var fornøyde.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 589emilj
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Vi har spist her 2 ganger og jeg er veldig fornøyd med de rettene jeg valgte. Jeg hadde El Poncho burger første gangen. Veldig god! Men det står feil i menyen siden det på norsk står sprøstekt løk, men det er ikke sant fordi det var vanlig stekt løk! Andre gangen hadde jeg wraps med kylling, også denne veldig god. Kona hadde første gangen tandoori kylling, noe hun likte veldig godt, mens andre gangen valgte hun nachos. Hun leste dessverre ikke ordentlig på menyen, fordi i denne nachosen så var det ikke kjøtt.... Så hun endte opp med å bestille kyllingvinger og de var gode. Sønnen vår hadde pizza første gangen og han likte den, men den så ikke så god ut, andre gangen valgte han vårrull og fant ut at det var ikke kjøtt i de heller, men han likte de.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, AST81
Anmeldt 7. mars 2018 via mobile enheter

Koselige servitører og rask service. Spiste burger og wraps, veldig godt. Var nesten ingen andre i restauranten.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, LoveTravel759762
Anmeldt 6. mars 2018

Vårt første besøk på denne restauranten å det var en helt grei opplevelse. Mye fokus på å piske inn gjester, men etter at du har kommet til bords tar det litt tid å bli sett.
Menyen har kreolsk preg som restaurant navnet tilsier påfyll med lam og oksekjøtt varianter.
Vi prøvde lameskank og kylling. Ingen av rettene skapte jubel, men helt greit for å bli mett.
Blir nok ikke hyppige besøk her.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Olesol123

Reisende som så på El Poncho, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i El Poncho? Del dine erfaringer!