“Middag”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Langt tid å vente på mat. Elendig pepperbiff. Så ut sim en flatbiff. Ba om midium, men fikk gjennomstekt. Den bakte poteten var lunken. Eneste bra var hvitløkssmørret til poteten.
Hadde vi ikke vært så sultne hadde vi sendt maten tilbake, men gav beskjed etterpå. Hyggelig betjening.

Takk, janaR9653KA

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Familie på 4 spiste lunsj. Ventet lenge på å få maten selv om det var lite folk i restauranten. Omelett som var smakløs, helt OK hawaiitoast og fiskefilet med pommes frites som heller ikke var mye å skryte av. Øl og brus var veldig dyrt her i forhold til andre steder i nærheten.
Kommer nok ikke tilbake hit.

Takk, anitahagenf
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Her har vi vært flere ganger tidligere og vært fornøyd. Men nå var det dessverre en trist opplevelse. Bestilte ribbe som vi måtte vente lenge på og når den først kom var alt på tallerkenen kaldt. Det samme skjedde også på et annet bord. Da ny mat ble servert var det OK. Men dette var nok ikke kvelden her mange misfornøyde gjester. Kommer ikke tilbake.

1  Takk, 445gretaj
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Hyggelig velkomst med tilbud om dagens meny, som vi valgte. Hyggelig servering og god mat, syntes vi. Vi besøker nok det stedet neste gang vi er i området, tenker jeg!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Sieino44
Anmeldt 28. februar 2018 via mobile enheter

Vi var 6 stk som spiste litt forskjellig. De fleste av oss valgte flyndrefilet som vi har spist her flere ganger før. Litt spesielt, men hyggelig lokale. Like ved rundkjøringen i Påta Lavaca. Her får du mange gode fiskeretter og kjøttretter. Danske spesialiteter og tradisjonelle internasjonale kjøttretter. Har aldri blitt skuffet her. Mange faste gjester vitner om god mat. Veldig hyggelig betjening. Rask, raus og oppmerksom servering.
En god totalopplevelse også denne gangen. Vi kommer tilbake hit!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, r0ald0vidi

Reisende som så på Det Danske Eden, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i Det Danske Eden? Del dine erfaringer!