Vio.com
Algotels
StayForLong
Anmeldt 7. januar 2019

I sin tid har dette sikkert vert et bra hotell.Det var en trallebane til heis den virket nå og da.Rommet var ikke ordnet, toalettet virket ikke, gardinene datt ned og hotellets direktør ville ikke høre på klager, han ville ut å seile,så eg måtte ta han i nakken og trekke han opp alle trappene slik at han fikk se elendigheten. etter dette var det ok. flott utsikt stille og
fredelig.fikk nøyel til øvre port så det var kort vei til tur vei. oppholdet ble bra.

Romtips: fra andre etasje og oppåver.
Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, terje b
Anmeldt 27. oktober 2017 via mobile enheter

Hadde et avslappende og fint opphold på Mariposa del Sol. Hyggelig betjening møtte oss hver dag, og vi fikk leilighet litt høyt oppe i etasjene (etasje 6) som vi hadde etterspurt. Fantastisk utsikt, fin leilighet og bra beliggenhet. Bassengområdet var helt topp, men vi benyttet oss mest av stranda som ligger i passende gåavstand fra hotellet. Det er et fint utsiktspunkt en liten trimtur fra hotellet, hvor man har god utsikt til området rundt Patalavaca. Eneste minus var litt dårlig renhold og en litt gretten renholder, men alt annet veide opp for det!

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 95ingvilds
Anmeldt 7. september 2017 via mobile enheter

Vi har bodd på dette hotellet flere ganger og kommer gjerne tilbake. Hotellet består av resepsjon, bar/restaurant, bassengområdet, samt leiligheter som ligger i flere plan fra 1-8. Plan med primtall har enkel balkong og oddetall har delvis overbygd dobbel balkong. Leilighetene med enkel balkong har sol fra ca kl 10.00 til solnedgang. Leiligheter med dobbel balkong har sol i fra ca kl 13 til solnedgang, samt mulighet til skygge. Leiligheter i øvre plan har havutsikt. Nydelig utsikt fra alle leilighetene mot det berømte korset, som er et fint turmål for mange turister som er på dagens trimtur. Nydelige turveier rett ut fra plan 8.
Veldig bra renhold på hele hotellet. Fine leiligheter med et lite kjøkken. Gode senger. Spesielt deilig dusj.
Alt i alt et flott hotell om du ønsker en rolig ferie sentralt i Patalavaca. Gangavstand til matbutikker, restauranter og barer. Dette hotellet anbefales.

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, mereja
Anmeldt 8. april 2017 via mobile enheter

Vi bodde der i en uke, vi fikk rom i 1 etg. Det var greit for vi slapp å bruke heisen. Basseng området var fint og poolbaren dro
opp stedet. Kan anbefales ,men det var en bratt bakke fra "sentrum" og opp til hotellet.
Det er fin utsikt til fjellet og mot sjøen. Jeg vil anbefale stedet og hvis vi skal til GC en annen gang vil vi prøve stedet igjen.

Dato for oppholdet: mars 2017
1  Takk, 333jensr
Anmeldt 17. februar 2017 via mobile enheter

Enkelt og rimelig hotell, hvor vi bodde for andre gang.
Fikk rom i 5 etg, med utsikt til solcellepanelet...
Hvis du ønsker sol og utsikt på dette hotellet, bør du velge rom et stykke fra heisen, og i 2,4,6 eller 8 etg.
Fordelen i de øvrige etg er at du har tak over balkongen i tilfelle regn.
Bassengområdet ser bra ut, men solstolene har elendig kvalitet, og er
Ikke god å sitte på. Hyggelig poolbar.
Rommene er svært enkelt utstyrt. I år var det ikke en gang et par vinglass i skapet vårt. Vi kjøpte inn selv....
Litt bedre lys på rommene kunne også vært bra. Vanskelig å lese inne på dager m dårlig vær .
Ofte skifte av håndklær, og rengjøring 5 dager i uka er bra.
Men hotellet burde holde seg med en gartner eller vaktmester som kunne se over uteområdene. I tre uker lå samme skitten i trappa opp til øvre utgang. Blomster i gangene kunne med fordel ha vært frigjort for visne blader osv... slike ting er viktig!
Beliggenhet god ifh til fjellturer og strand.
Hotellet er greit nok hvis du vil feriere for en rimelig penge.

Dato for oppholdet: februar 2017
1  Takk, Wesoja