“Nyttårsfeiring med to bord 11 personer”
Anmeldelse av Restaurante Cabosuroeste

Restaurante Cabosuroeste
Vurdert som nr. 4 av 25 Restauranter i Patalavaca
Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Vi har besøkt denne restauranten i de siste 10 årene. Over tid har vi fått den beste servicen sammenlignet med alle restauranter i hele Patalavaca. Janet som er daglig leder gjør en fantastisk jobb.
Når en bestiller bord Nyttårsaften er det helt normalt at en må vente lenger en det som er normalt. Når resturantene er full og alle kommer samtidig er det normalt at en må vente. Maten som serveres her er førsteklasses. Vi er sterkt uenig at en enkelt gjest skal ikke kunne ødlegge for alle som var fornøyd. Vi opplevde at det var travelt denne dagen, men det skulle bare mangle med 150 gjester.
Prisen for hver gjest var mye lavere enn alle restaurantene på Anfi. Og var helt akseptabelt i forhold til meny oh kvailtet.
Vi takker Janette for en fantastisk kveld

Takk, 457bj_rnu

1923 av 411 anmeldelser

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 7 personer og fikk en fantastisk stor og variert meny i forhold til at dette var nytt års aften. Vi hadde med ett barn på 11 år og fikk god service ,selv om vi forsto at det var hektisk. Maten var upåklagelig ,vinene var gode og barnet vi hadde med koste seg!
For dette ga vi 75 € pr. Person som var en bra pris for det som ble servert.
Vi var alle svært fornøyde..
Spiser her ca en gang hver uke i de ukene vi er her nede.
Alltid bra!

Takk, vigdism2017
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Ser bra ut. Havabboren smaker bra, men trekk for middels-minus tilbehør. Ny servitør som roter nok litt, men får god hjelp av kollegaer.

1  Takk, thomasmP6429YW
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Dette er en restaurant vi virkelig ikke vil anbefale. Det var bestilt bord til nyttårsaften for 10 voksne og 2 barn. Den som bestilte hadde fått beskjed om ca.pris på 55 euro pr.pers. Det viste seg at prisen var 75 euro pr.pers!! Barna på 1 og 4 år skulle få spise gratis. Underveis i serveringen fikk vi beskjed om at barna måtte betale, men skulle få en god pris. Heldigvis ble resultatet at barna fikk gratis servering. Vi ankom litt før kl 20.00. Det tok lang tid før vi ble ivaretatt av personalet. Gjester som ankom etter oss fikk gjort bestilling på mat før oss. Vi måtte flere ganger gjøre de oppmerksom på at vi ville bestille mat. De kunne ikke tilby egen barnemeny, men foreslo at de kunne lage pizza. Det gikk 1.5 time fra vi ankom og til første rett var på bordet. Det er alt for dårlig service når man har små barn med.
Jeg vil påstå at prisen for denne festmiddagen var veldig stiv i forhold til det vi fikk servert. Av forrett kunne en velge mellom 5 ulike forretter. En kunne velge mellom 5 ulike hovedretter og 3 ulike desserter. Indrefileten fikk du ikke velge stekegrad på. I tillegg fikk to personer dele 1 flaske vin.
Servicen var helt elendig. Eieren opplevde jeg som stresset og sur. Det kom ikke en eneste beklagelse på at de var sen, selv om de så at barna begynte å bli utålmodig. Første og siste gang for våres del finnes mange og bedre plasser å spise på.

4  Takk, bjornta
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Variert meny med mange tapas valg. Har også kjøtt og fiskeretter. Et tips for de som liker pizza er å be om en egen pizza-meny som normalt ikke ligger fremme.

Hele familien var fornøyd med maten. Rask og hyggelig service. Stedet anbefales.

Takk, Dag1959

Reisende som så på Restaurante Cabosuroeste, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Cabosuroeste? Del dine erfaringer!