“Kan anbefales. God mat og god service.”
Anmeldelse av Restaurante Cabosuroeste

Restaurante Cabosuroeste
Vurdert som nr. 4 av 25 Restauranter i Patalavaca
Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Hyggelig service og varm, god mat . Alltid vellykket kveld med mat som smaker. Prøv forskjellige tapas eller grillet fisk. Uansett hva du velger fra menyen, er det smakfullt . Kan anbefales på kvelden i solnedgang.

Dato for besøk: september 2021
Takk, fredrikunnar2018

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte indrefilet vi trodde vi kunne steke selv. Etter å ha ventet i 1 time og 10 minutter. Kom maten på et sidebord og kelneren skulle steke kjøttet mens vi så på. Hadde vi visst dette hadde vi heller kjøpt ferdig stekt indrefilet. Kjøttet var godt, tilbehøret var middelmådig. Besøk heller restauranten ved siden av, den anbefales.

1  Takk, Mariusler
Anmeldt 6. februar 2020

Valgte denne restauranten da den har en flott beliggenhet. Maten var dessverre tragisk ; ovnsbakt lam...en katastrofe. Biff indrefile m peppersaus ; aldri vært i nærheten av indrefilet. seig og trevlete, peppersaus var tydelig kun rørt ut noe fra pose...Nei - aldri igjen,

Dato for besøk: februar 2020
Takk, unhj
413janettm, Dueño på Restaurante Cabosuroeste, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2020

Journey24 699300692 esto que es un número de telefono???

Anmeldt 2. januar 2020

Hvis du søker god tapas i området Anfi del Mar/ Patalavaca, så er dette et meget godt alternativ. Vi valgte forskjellige varianter som vi fikk servert 2 retter om gangen. Rett å slett en topp lunch. De har en mixplate med tapas som vi har testet tidligere, men dette ble en bedre variant for oss.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Olesol123
413janettm, Propietario på Restaurante Cabosuroeste, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2020

Muchas gracias por su opinión nos esforzamos para que todos nuestros clientes estén contentos y bien atendidos

Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Var her den 28.12.2019. Vi hadde bestillt bord til kl 19 og kom da, så det vsr ikke sånn at de burde vært overasket over at vi var 13 stykker. Det tokk laang til før vi fikk meny, og servering. Det tokk lang tid før vi fikk maten, ungene fikk først som er greit nok. Men det tokk over 1 time fra første retten kom til jeg fikk biffen min...... det er ikke greit, når man er 1 gruppe vil man spise sammen og ikke 1 og 1. Det at det tar nærmere 1,5 time å få en biff er helt utrolig, burde ikke tatt lengre tid enn 20-30min. Feil var det på regninga og argumitere skulle de, og gi seg skulle de heller ikke. Totalt var vi på den elendige resturanten i 2,5 timer..... WOW...... hvordan er det mulig. Styr unna.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, andershegg

Ustedes eran 3 familias les dije que la paella tardaría en hacerse y que no era un plato rápido pero igualmente decidieron pedirla así que el resto de sus amigos tuvieron que esperar me dio pena por los niños y les ofrecí traer ciertos platos para que comieran antes.Y con respecto a la factura ustedes no fueron honestos y decían que no habían pedido una 2 ronda de bebida y era mentira.

Reisende som så på Restaurante Cabosuroeste, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Cabosuroeste? Del dine erfaringer!