“Enkelt og greit”

El Café
Vurdert som nr. 21 av 25 Restauranter i Patalavaca
Kjøkken: Pizza, Internasjonalt, Bar, Kafé
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Et tilbud i forbindelse med Anfi del Mar. Enkelt interiør. Prøvde escalope/kalvekjøtt med bernaise og bakt potet. Rimelig mat men med bra smak. Helt greit.

Takk, Jens L

Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Gode porsjoner, koselig musikk for godt voksne på behagelig styrke. Hyggelig betjening og rask servering. Greie priser også.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, KaiStick
Anmeldt 4. april 2018

Denne restauranten må by på mer enn god service og hyggelige kelnere. Maten var helt vanlig som så mange andre plasser på øya. Vi håper det bedrer seg til neste gang

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 730Anna
Anmeldt 30. november 2017 via mobile enheter

Her får du mye god mat for pengene. Smakene er overlegne, og betjeningen er rask og hyggelig! Vi kommer definitivt tilbake!

Dato for besøk: november 2017
Takk, MortenH30
Anmeldt 16. mai 2017

Vi var her til lunch. Maten var god men syns porsjonene var ganske små så sluttsummen sto ikke helt til opplevelsen desverre.
Kelner var blid og hyggelig. Greit sted for lunch.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Frk-haukaas

Reisende som så på El Café, så også på

Arguineguin, Mogan

Har du vært i El Café? Del dine erfaringer!