“Dårlig service”

El Café
Vurdert som nr. 21 av 25 Restauranter i Patalavaca
Kjøkken: Pizza, Internasjonalt, Bar, Kafé
Anmeldt 3. januar 2019

Maten var helt grei, men ikke noen mer en man bør forvente når man skal betale for den. Her var det dårlig kundebehandling. Dårligere service skal man lete lenge etter. Trodde først det kanskje bare var oss, men alle kundene ble behandlet dårlig. Sorry, men her bør det gjøres noe med den dårlig service.
Gå et annet sted der de setter pris på kundene og man har forstått hva en restaurant skal tilby.

2  Takk, Johsom

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Et tilbud i forbindelse med Anfi del Mar. Enkelt interiør. Prøvde escalope/kalvekjøtt med bernaise og bakt potet. Rimelig mat men med bra smak. Helt greit.

Takk, Jens L
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Gode porsjoner, koselig musikk for godt voksne på behagelig styrke. Hyggelig betjening og rask servering. Greie priser også.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, KaiStick
Anmeldt 4. april 2018

Denne restauranten må by på mer enn god service og hyggelige kelnere. Maten var helt vanlig som så mange andre plasser på øya. Vi håper det bedrer seg til neste gang

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 730Anna
Anmeldt 30. november 2017 via mobile enheter

Her får du mye god mat for pengene. Smakene er overlegne, og betjeningen er rask og hyggelig! Vi kommer definitivt tilbake!

Dato for besøk: november 2017
Takk, MortenH30

Reisende som så på El Café, så også på

Arguineguin, Mogan

Har du vært i El Café? Del dine erfaringer!