“Bryllupsfest”

Kjøkken: Dansk, Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde familien samlet til vår bryllupsfest 28.desember 2017. Vi ønsker å takke Lotte for fantastisk mat, nydelig pynting og særdeles god service. Et stort udvalg af Spanske og Scandinaviske tapas/Canapeer, div. desserter, god vin, blomster og bordpynt.
Et lite og koselig sted, med stort hjerte for oss som gjester.
Anbefales!
Tina og Roy.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Roy W

Anmeldt 9. februar 2018 via mobile enheter

Vi har vært her tidligere, men det er ikke like bra som det har vært. Leverposteien smaker ikke "dansk" lengre. Frikadellene ikke heller. Silden var god. Som en gjest skriver under her, så passer det seg ikke at de som serverer røyker inn i mellom.
Og alt trenger oppussing og en kjærlig hand. Det er ikke gjort noe på mange år. Synd. Det som gjør plassen er beliggenheten og at det er et sosialt sted for å komme i snakk med andre skandinaver.

Dato for besøk: januar 2018
2  Takk, caml245
Anmeldt 30. desember 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat fra det danske kjøkken, enkel servering, men alle de 7 rettene som ble testet ut gjorde at vi ville komme tilbake. Kjapp service og absolutt å anbefale!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 467malenec
Anmeldt 6. desember 2017

Ikke så god erfaring på kveldstid. Spiste julemat og det var så som så. Kanskje noe med omgivelsene som gjorde at det ikke sto til forventningene? Hyggelig servitør, men synes ikke noe om at personalet sitter på et bord ved gjestene og røyker innimellom slagene. Men beligenheten er sentral

Dato for besøk: november 2017
Takk, kremly
Anmeldt 28. mars 2017

"Stjerneskudd" i Freyas servering var nydelig fersk innbakt fisk med reker og grønnsaker med en remulade saus. Enkelt lokale, men svært hyggelig betjening og rask servering. Anbefales!

Dato for besøk: mars 2017
1  Takk, DagB45

Reisende som så på Restaurante Freya, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Freya? Del dine erfaringer!