“MEGET BRA DANSK MAT”

Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Igjen et besøk på Frøya.
Og nok en gang var maten like god .
Blir aldri skuffet her.
Denne gang tok vi også dessert, og den
var også like velsmakende.
For å være sikker på bord så kan det være
fordel å bestille på forhånd .
Kommer tilbake.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 322arildg

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Hvis du ønsker et særdeles godt måltid bør du besøke Resturant Freya med vertskapet Lotte og Jon. Du får like gode silder og dansk mat som i København og ikke minste en omtanke og service som er «second to non»

Dato for besøk: januar 2019
Takk, EilerL_13
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde familien samlet til vår bryllupsfest 28.desember 2017. Vi ønsker å takke Lotte for fantastisk mat, nydelig pynting og særdeles god service. Et stort udvalg af Spanske og Scandinaviske tapas/Canapeer, div. desserter, god vin, blomster og bordpynt.
Et lite og koselig sted, med stort hjerte for oss som gjester.
Anbefales!
Tina og Roy.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Roy W
Anmeldt 9. februar 2018 via mobile enheter

Vi har vært her tidligere, men det er ikke like bra som det har vært. Leverposteien smaker ikke "dansk" lengre. Frikadellene ikke heller. Silden var god. Som en gjest skriver under her, så passer det seg ikke at de som serverer røyker inn i mellom.
Og alt trenger oppussing og en kjærlig hand. Det er ikke gjort noe på mange år. Synd. Det som gjør plassen er beliggenheten og at det er et sosialt sted for å komme i snakk med andre skandinaver.

Dato for besøk: januar 2018
2  Takk, caml245
Anmeldt 30. desember 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat fra det danske kjøkken, enkel servering, men alle de 7 rettene som ble testet ut gjorde at vi ville komme tilbake. Kjapp service og absolutt å anbefale!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 467malenec

Reisende som så på Restaurante Freya, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Freya? Del dine erfaringer!