3 personer ser på dette hotellet
ZenHotels.com
HurbUSD 190
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell med god service. Et eldre hotell som holder seg godt. Bra leilighet med det en trenger. Godt renhold og de vasket til og med koppene hver dag. Hyggelig betjening på hele hotellet. Anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, perarneo2018
Servatur, Front Office Manager på Servatur Green Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Dear guest,

Thank you very much for writing your opinion about your stay at Servatur Green Beach. It is a pleasure that you rated us with a 5/5, it means that your stay was perfect from the beginning to the end.

We are glad that our services has been to your liking. Our staff works every day with enthusiasm so our clients are very satisfied and feel at home.

We hope to see you again and your stay is as perfect as this one.

Warm Regards from Gran Canaria on behalf our staff.

Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Vi bestilte dette hotellet helt tilfeldig , og det angrer vi ikke på. Vi er en liten familie på 3 med et barn på 6 år. Var veldig skeptisk da det stod hotellet passet best for voksne. Men var ingen grunn til bekymring. Vi fikk rom i 4 etg, fint rom og nydelig havutsikt. Ikke sol på verandaen på morgenen , men var så varmt at det var egentlig greit. Savnet aircondition eneste, når vi skulle sove på natta. Bassenget og bassengområdet var kjempebra, passe dypt, og gutten vår lærte å svømme der. Der er dør ut, så vi kunne gå ned til den fine Patalavaca stranden. Et lite supermarked på hotellet med det nødvendigste man trenger , hyggelig gammel mann i kassa . Går helt fint å gå til Arquineguin fra hotellet , en kort gåtur. Betjeningen var utrolig hyggelig og hjelpsom når vi spurte om noe. Hadde et to ukers supert opphold på dette hotellet , og kommer nok til å dra dit igjen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 313gretes
Servatur, Front Office Manager på Servatur Green Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2018

Dear Grete,
We would like to thank you for leaving such a wonderful review about your holidays at Servatur Green Beach. It is great to read such a complete review like yours.
We are glad to know that our facilities fit you. Our team is constantly working to offer a lovely place to spend your holidays. Thank you so much.
It is a pleasure for us that you have carried out a great memory of your holidays, especially your son, who has learned to swim in our pool.
We hope to see you soon again.
Kind regards from all our staff.

Anmeldt 27. juli 2018

Et fint hotell med hyggelige ansatte. Fine rom selv om du kan høre naboen hvis de bråker. Mangler Air Condition og Wifien er litt dårlig. Sengene kunne vært bedre også. Bassenget er fint, men vil du ha sol, så får du ikke den før rundt halv 12. Så sengene er ofte opptatte der sola kommer først. Hotellet har butikk og det er også 2 butikker like ved hotellet, apotek også. Det er kort vei til Arguineguin og Anfi. Skal du lenger så er det kort vei til busstoppet og busser er det nok av, men ikke til tiden. De er ofte forsinket med 5-15 min.

Dato for oppholdet: juli 2018
3  Takk, AST81
Servatur, Front Office Manager på Servatur Green Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018

Dear guest,
First of all, thank you very much for sharing your experience at Servatur Green Beach. We really appreciate your kind words regarding our staff. All our team work with enthusiasm everytday to make our guests feel at home. We very much value your constructive feedback as this allows us to identify points of improvement to further enhance the overall hotel experience for each and every one of our guests.
We are really happy to know that we achieved your expectations.
We hope to see you back again so we can change the 4/5 review into a 5/5 one
Kind regards
Servatur Green Beach

Anmeldt 11. juli 2018

Det er en god stemning og atmosfære på hotellet. Betjeningen er imøtekommende og effektiv. Frokosten på hotellet er verdt å ta med seg. Mye godt å velge i. Hotellet ligger like ved en flott strand, men har også et passende svømmebasseng.

Romtips: Best utsikt fra de øverste etasjene.
Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Steinar B
Servatur, reception på Servatur Green Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2018

Dear Grepakar,
Thank you for choosing Servatur Green Beach for your holidays and for rating us with a 5/5.
We are glad to know that our staff fit you. Our team is constantly working to offer a lovely place to spend your holidays. Thank you so much.
It is a pleasure to know that you have enjoyed our Restaurant and the breakfast.
As you have written, our location is perfect, near the shopping centers, near the Beach and with the ocean views. Thank you for your kind words.
We wish to be your next option on your next holidays. It would be such a pleasure to help you in all you need.
Warm regards from all our staff.

Anmeldt 23. april 2018

Her vil du trives. Fin plassering i Patalavaca på sydkysten av GC. Flott utsikt fra de fleste rommene. Egen mini minimarket og kort vei til busstopp. God mat og vennlig service. Bassengområde trenger oppgradering, men det sies at det blir tatt mai 2018. Her kan du slappe av og kose deg.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, fredrikunnar2018
Servatur, Front desk på Servatur Green Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2018

Dear Fredrik,
Thank you very much for spending part of your time writing your opinion in a portal as important as this.
We are glad that you enjoyed the sea views from your room and that you have taken a great impression of our staff, who works every day to make our clients feel at home.
As you know, in May we will reform part of our complex to improve it, so we invite you to come back later and check it out.
Receive a warm greeting on behalf of all our staff.