2 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
getaroom.comUSD 115
1924 av 487 anmeldelser
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Vi ble godt mottatt i innsjekkingen, tross lang kø. Fikk til og med et glass cava, noe som var veldig hyggelig!
Servicen under frokost og middag er veldig god, spesielt middagene!
Maten er helt ok, vi hadde halvpensjon (frokost og middag) den uken vi var her.
Det er vanlig buffet til frokost, og til middag er det forrett og dessert i buffet, og hovedretten velges fra meny. Maten var god, men grønnsakene til hovedretten var fullstendig ihjelkokt hver dag. Også svært lite variasjon på buffeten under middag. Dessert er den samme kaken hver dag, den smaker bare sukker.

Rommet var bra, men møblene slitte. Spesielt sofa, stuebord og stol på soverom. De var fulle av ymse flekker, og vi klagde til resepsjonen. Heldigvis var de enige, og møblene ble renset/erstattet påfølgende dag. Bra service!
Fikk buffetmiddag som kompensasjon på manglende renhold, men buffetmiddagen hadde vi allerede betalt for i halvpensjonen vår..
Så den hadde vi ingen bruk for.

Savner vifte på soverommet siden det ikke er kjøling, samt vannkoker på kjøkkenet til kaffe/te.
Vi var her i november, så manglende aircondition plaget ikke oss nevneverdig.

TIL SLUTT det virkelige problemet med dette hotellet:
Det står skilter overalt at man ikke kan reservere solsenger. Og siden solen ikke kommer ned før rundt 9.30-11.30 varierende av hvor man ligger, er det ingen hast med å bevege seg til basseng/solområdet.
Så skammelig feil kan man ta. Når solen dukker frem, er det som å se et spøkelsesområde, bare at nesten ALLE solsengene er reservert med håndklær. Men ingen mennesker verken i basseng eller i området.
Nei, de sitter og spiser frokost, går turer, slapper av på rommet etc. De måtte bare reservere seg først. Akkurat sånn som man ikke har lov til, men det er ingen respekt for det. Veldig mange kommer ikke før utpå ettermiddagen, da har de faktisk reservert solsenger i 4-6 timer først uten å bruke de! Dette observerte vi hver eneste dag uken vi var der. På soldekket bakerst er ALLE solsengene reservert fra grytidlig morgen til kvelden, men det er stort sett folk der bare noen timer midt på dagen.
Jeg snakket derfor med resepsjonen, og spurte hvor tidlig jeg måtte reservere solseng. Svaret var selvfølgelig at man ikke kan reservere solseng. Jeg sa at det respekterer svært få, de sa at det visste de. Men at ingenting de gjorde hjalp.
Neste morgen låste en vakt opp bassengområdet klokken 9. Vel, der hadde MANGE allerede klatret over gjerdet OG reservert solsenger med håndklær.
Det er nesten komisk at folk er så utrolig desperate.
Vakten så på håndklærne som lå der på tomme senger, men gjorde ikke noe med det.
Jeg er svært lite imponert over hvordan dette hotellet ikke engang respekterer sine egne regler, da burde de heller ikke hatt noen.
Folk i resepsjonen er vennlige, har ingenting å utsette på dem.
Utsikten i 2. etasje er som beskrivelsen tilsier: Begrenset havutsikt. Altså meget begrenset: Du ser et glimt av havet i glippene i hekken.
Se bilde av utsikten tatt fra sittehøyde for en som er 1.70 høy.
I tillegg er det svært mye røyklukt hele tiden, jeg skjønner at det et lite man kan gjøre med at folk røyker på balkongene, men det er ikke så gøy å puste inn giften fra andres røyk hvert sekund man sitter ute.
De som er sensitive for røyk kan ikke ha balkongdøren åpen, eller oppholde seg på balkongen.
Anbefaler hotellet til røykende pensjonister som ser sin livsoppgave i å sikre seg favorittsolsengen sin.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, elisabethb286
Servatur, Green Beach Reception på Servatur Green Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Dear elisabethb286,

It is great to read such a complete review like yours. We very much value your constructive feedback as this allows us to identify points of improvement to further enhance the overall hotel experience for each and every one of our guests.

We are sorry that your experience was not fully satisfactory. Please, accept our most sincere apologies. We will work to avoid this hapening again. We will put our biggest efforts to improve in this aspect.

We would love to welcome you back in a future.

Yours thankfully,
Servatur Green Beach

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell med god service. Et eldre hotell som holder seg godt. Bra leilighet med det en trenger. Godt renhold og de vasket til og med koppene hver dag. Hyggelig betjening på hele hotellet. Anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, perarneo2018
Servatur, Front Office Manager på Servatur Green Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Dear guest,

Thank you very much for writing your opinion about your stay at Servatur Green Beach. It is a pleasure that you rated us with a 5/5, it means that your stay was perfect from the beginning to the end.

We are glad that our services has been to your liking. Our staff works every day with enthusiasm so our clients are very satisfied and feel at home.

We hope to see you again and your stay is as perfect as this one.

Warm Regards from Gran Canaria on behalf our staff.

Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Vi bestilte dette hotellet helt tilfeldig , og det angrer vi ikke på. Vi er en liten familie på 3 med et barn på 6 år. Var veldig skeptisk da det stod hotellet passet best for voksne. Men var ingen grunn til bekymring. Vi fikk rom i 4 etg, fint rom og nydelig havutsikt. Ikke sol på verandaen på morgenen , men var så varmt at det var egentlig greit. Savnet aircondition eneste, når vi skulle sove på natta. Bassenget og bassengområdet var kjempebra, passe dypt, og gutten vår lærte å svømme der. Der er dør ut, så vi kunne gå ned til den fine Patalavaca stranden. Et lite supermarked på hotellet med det nødvendigste man trenger , hyggelig gammel mann i kassa . Går helt fint å gå til Arquineguin fra hotellet , en kort gåtur. Betjeningen var utrolig hyggelig og hjelpsom når vi spurte om noe. Hadde et to ukers supert opphold på dette hotellet , og kommer nok til å dra dit igjen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 313gretes
Servatur, Front Office Manager på Servatur Green Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2018

Dear Grete,
We would like to thank you for leaving such a wonderful review about your holidays at Servatur Green Beach. It is great to read such a complete review like yours.
We are glad to know that our facilities fit you. Our team is constantly working to offer a lovely place to spend your holidays. Thank you so much.
It is a pleasure for us that you have carried out a great memory of your holidays, especially your son, who has learned to swim in our pool.
We hope to see you soon again.
Kind regards from all our staff.

Anmeldt 27. juli 2018

Et fint hotell med hyggelige ansatte. Fine rom selv om du kan høre naboen hvis de bråker. Mangler Air Condition og Wifien er litt dårlig. Sengene kunne vært bedre også. Bassenget er fint, men vil du ha sol, så får du ikke den før rundt halv 12. Så sengene er ofte opptatte der sola kommer først. Hotellet har butikk og det er også 2 butikker like ved hotellet, apotek også. Det er kort vei til Arguineguin og Anfi. Skal du lenger så er det kort vei til busstoppet og busser er det nok av, men ikke til tiden. De er ofte forsinket med 5-15 min.

Dato for oppholdet: juli 2018
3  Takk, AST81
Servatur, Front Office Manager på Servatur Green Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018

Dear guest,
First of all, thank you very much for sharing your experience at Servatur Green Beach. We really appreciate your kind words regarding our staff. All our team work with enthusiasm everytday to make our guests feel at home. We very much value your constructive feedback as this allows us to identify points of improvement to further enhance the overall hotel experience for each and every one of our guests.
We are really happy to know that we achieved your expectations.
We hope to see you back again so we can change the 4/5 review into a 5/5 one
Kind regards
Servatur Green Beach

Anmeldt 11. juli 2018

Det er en god stemning og atmosfære på hotellet. Betjeningen er imøtekommende og effektiv. Frokosten på hotellet er verdt å ta med seg. Mye godt å velge i. Hotellet ligger like ved en flott strand, men har også et passende svømmebasseng.

Romtips: Best utsikt fra de øverste etasjene.
Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Steinar B
Servatur, reception på Servatur Green Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2018

Dear Grepakar,
Thank you for choosing Servatur Green Beach for your holidays and for rating us with a 5/5.
We are glad to know that our staff fit you. Our team is constantly working to offer a lovely place to spend your holidays. Thank you so much.
It is a pleasure to know that you have enjoyed our Restaurant and the breakfast.
As you have written, our location is perfect, near the shopping centers, near the Beach and with the ocean views. Thank you for your kind words.
We wish to be your next option on your next holidays. It would be such a pleasure to help you in all you need.
Warm regards from all our staff.