“Nydelig mat”
Anmeldelse av Cómo Como 15

Cómo Como 15
Vurdert som nr. 1 av 21 Restauranter i Teror
Anmeldt 7. mars 2018 via mobile enheter

Vi var fire stk som spiste lunsj på denne sjarmerende restauranten, vi var alle veldig fornøyd med det vi fikk servert. Anbefales virkelig! Enkelt mat, gode råvarer, masse smak.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Majali2

Anmeldt 23. januar 2018

Super mat, laget med innlevelse. Hyggelig betjening. Flotte lokaler.Her lages det mat med entusiasme og sjel. Vår beste mat-opplevelse på 2 uker

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Eilert R
Anmeldt 14. januar 2018 via mobile enheter

Flott sted, nytt, rent og tiltalende, deilig mat - lunsj/kyllingvrap, imøtekommende betjening og god sørvis. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Turid L
Anmeldt 13. januar 2018 via mobile enheter

Veldig koselig og sjarmerende sted i en litt bortgjemt gate i lille Teror! Restauranten er i et lite hus(kokken + hans fine gule kanarifugl bor også her)med en bakhage hvor man kan sitte. Her har de en liten grønnsakshage og par-tre bord. Maten er nydelig, også med gode vegetaralternativer. Anbefales på det sterkeste om du leter etter god mat i Teror.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Marita H
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Gikk og sosa på markedet i Teror. Same old same old. Sluten kom på besøk. Fant Como Como 15 i TripAdvisor. Må prøves tenkte familien.
Det va søndag og ganske busy. Vi satt oss og ventet i baren på et bord. 5 min senere fikk vi oss bord. Ikke så koselig rom og spise i, en aning spartanske for oss men men vi va der for maten. Og den va meget god og vellagd. Quinoa salaten m chevre va fantastisk og velbalansert. Barnas mat blev kjøttboller med ris. Kjøttbollene va kjempegode. Og det va ikke så rart sa kokken da han tydeligvis va gift med en svensk Flicka. Kunde ha hatt noen grønnsaker til kjøttbollene. Hvis dem selv hadde lagd brødet til burritosene så hadde den fått en dobbel men det va det gamle vanlige man får kjøpt på butikken. Men godt fornøyde gav vi oss på dessertmenyen og bestillte inn alt som stod på den. Cheesecake’n vant. Men alt va veldig godt og vellagd.

Vi så underveis at det «landet» annen mat på nabobordene og det va typisk sharingmat. Den så fantstisk ut. Dessverre blev vi ikke informert om at det fantes en sk veggmeny. Men som jeg sa til kokken for vi dro. Da er vi nødt til og besøke Teror og hans restaurant igjen for og få spist av det han anbefaler på veggen den dagen.

Bon Appetit

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 726henrikw

Reisende som så på Cómo Como 15, så også på

Teror, Gran Canaria
Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Cómo Como 15? Del dine erfaringer!