“God mat, håpløs servitør”
Anmeldelse av Tapas La Lolita

Tapas La Lolita
Vurdert som nr. 7 av 14 Restauranter i Bahia Feliz
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Maten er god, men servitøren klarer ikke ta i mot bestillinger på en enkel måte. Vi fikk menyen på norsk og skulle bestille tapas, så prøvde å bestille med bare å si numrene da vi ikke kan spansk. Dette førte til at servitøren ba oss oversette hva rettene het i stedet for å bare notere seg numrene og finne ut av navnene selv etterpå. Ble litt styrete og det virket som om kelneren syntes vi var dumme som ikke skjønte at han "do not speak Norwegian". Noe som naturlig nok var årsaken til at jeg først prøvde å bare gi han numrene...
Drinkene deres kan de heller ikke, så vi ble spurt om oppskriften på en drink som står i deres meny.

Men som sagt så var maten god, men det kan være en fordel å be om menyen på engelsk, så bestillingen kanskje går litt lettere.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, TrineB176

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi måtte vente litt før det dukket opp en servitør som tok opp bestillingen vår. Men hyggelig var han, så da var alt ok. Vi valgte fiskeretter fra menyen. Smakte godt, men ikke perfekt. En hyggelig kveld på et hyggelig serveringssted

Takk, randigobergs
EhedeyB, Propietario på Tapas La Lolita, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2018

Thank u so much míster, we will workout with our staff this small things, thank u gain, best regards

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Spiste tapas og flere sjømat måltider her, maten var meget god. Meget god service og liten ventetid på maten. Kan anbefales på det varmeste.

Takk, 148finnh
EhedeyB, Propietario på Tapas La Lolita, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Thank u very much, Best regards

Anmeldt 16. januar 2018 via mobile enheter

På Tapas La Lolita blir du godt tatt vare på. Meget god mat og skikkelig god service. Anbefales. betjeningen er alltid hyggelig og imøtekommende.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, bj_rns135
Anmeldt 24. oktober 2017 via mobile enheter

Ble stoppet av innkasteren, og garantert den beste mat. Det er spanjoler på kjøkkenet, ble vi fortalt.
Servitøren kom for å ta opp bestillingen, hadde så mye parfyme på seg at jeg ga beskjed om at jeg ikke tålte dette. Allergi. Ble da tilbudt nytt bord, kunne ikke se at det ville løse det at servitøren hadde mye parfyme på seg. Klarte unngå denne servitøren resten av måltidet. Maten var god, skulle bare ønske de kunne ta allergi alvorlig. Besøket vil jeg gi litt bedre enn gjennomsnitt.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, _sgeirs

Reisende som så på Tapas La Lolita, så også på

Bahia Feliz, Gran Canaria

Har du vært i Tapas La Lolita? Del dine erfaringer!