“Mat og drikke”

Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Bahia Feliz
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Gatekjøkken
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Et fint sted for et glass vin, men de tilbyr også helt grei mat. Vi spiste grillet kjøtt. Det smakte godt. Men det beste var sangriaen. Den var fint servert i store glass og den smakte fortreffelig. Veldig hyggelige servitører er det også der.

Takk, randigobergs

Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat, dro hit med en gruppe venner og alle fikk servert nydelig pizza! Hit kommer vi igjen.

2  Takk, lauraper2018
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Var å spiste pizza med kjæresten, og det var utrolig bra service med veldig god mat! Kommer helt klart tilbake.

2  Takk, jonathanpH8619QQ
Anmeldt 23. august 2018

Jeg var der i går med min familie og vi ble tatt imot med det samme og vist til et fint bord.
Drikke kom raskt og vi bestilte alle forskjellige retter som pizza,kjøtt og fisk.
Alle var veldig fornøyde. Det smakte så godt. Vi er ofte ute og spiser og gjerne på italienske restauranter. Denne kan vi helt garantert anbefale. Vi kommer tilbake

Takk, 125sonja
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, betjeningen var hyggelig og imøtekommende. Ikke spesielt dyrt og maten kom relativt raskt. Svært fornøyd, drar gjerne tilbake hit.

Takk, Syden-elsker

Reisende som så på Pizza Restaurant La Plaza, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Pizza Restaurant La Plaza? Del dine erfaringer!