Anmeldt 15. november 2018

Jeg unte meg selv en drømmeferie her på Playa Feliz- kjempefin plass med ypperlige leiligheter, pene rom. Rolig og fin plass hvor du selv kan velge om di ønsker en rolig eller aktiv ferie. Fine plasser å sole og bade seg på. Alltid ledige solsenger. Jeg valgte all inklusiv og fikk nydelig og svært variert mat. Den aller beste maten finnes på nabo hotellet, 2 minutter å gå. Gode alkoholholdige drikker også.
Det beste for meg var treningsmulighetene. TUI hadde profesjonelle trenere som arrangerte ulike timer hver dag, yoga, vanngym, cobat og styreke. Itilegg ble det mange fine gå og joggeturer. Kveldunderholdningen var som det pleier å være på slike steder.. litt ymse. Men alt i alt en fantastisk ferie

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Guri A
CintaQ10, General Manager på TUI Blue Playa Feliz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Dear Dream54826947816,

We would like primarily to thank you for choosing TUI Family Life Playa Feliz for your recent holiday and also for taking the time to share your experience with us.

We are always very happy to receive confirmation our guests have enjoyed an excellent holiday.

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Me amigos! Fin liten plass med bassenger og så mye drikke du vil.
Kom igjen ta turen!!!!!!!!!!!!!
BRAE SHOW
BRA SERVICE.?

CHARTERTUR

GRANKA IRISH !

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Iucas-3
CintaQ10, Manager på TUI Blue Playa Feliz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Dear Lucas E,

We would like primarily to thank you for choosing TUI Family Life Playa Feliz for your holiday and also for taking the time to share this feedback with us.

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig barne vennlig sted med muligheter for utflukter men også bare badeferie.
God mat for både voksne og barn.
Veldig stor fordel med all inclusiv , kan man spise på flere steder . Hotellet ved siden er større med flere basseng. Disse er bare å bruke. Det er show hver kveld der også, for store og små.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Morten T
CintaQ10, General Manager på TUI Blue Playa Feliz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Dear Morten T,

Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Vår første ferietur med baby på 6 mnd, og faktisk den beste ferien vi har hatt. Flott sted for barnefamilier, masse aktiviteter og mye liv og røre på dagtid. Vi bestilte bare 1 uke da vi var litt skeptiske på å reise med baby, men vi angret som hunder og ville absolutt ikke hjem da ferien var over.

Vi hadde ikke all-inclusive, kun frokost og den var perfekt. Masse god mat og hyggelig personale. Leilighetene er ikke nye, men det er rent og pent der. Området er generelt stille og rolig på kveldstid, noe som passer bra når man har små barn.

Vi hadde leiebil med barnesete og kjørte rundt over alt på øya (anbefales). Flott å hente bil når man lander på flyplassen, det finnes en liten parkering utenfor hotellet ellers er det parkering nedover gaten.

Vi trivdes så godt på Playa Feliz at vi kommer tilbake sommeren 2018 (2 uker denne gangen!).

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, CamillaPr
Cinta Q, Hotel Assistant Manager på TUI Blue Playa Feliz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2018

Dear CamillaPr,

We would like to first of all, to thank you for your kind review of your recent holiday with us at TUI Family Life Playa Feliz.

The quality service from of our staff, our numerous facilities and excellent gastronomy prepared with great care should provide our guests a unique holiday experience.

Again, we thank you for choosing Playa Feliz and we will be delighted to welcome you again in the future.

Anmeldt 20. januar 2018 via mobile enheter

Passer absolutt ikke om man vil nyte sol, ferie og hvile. Bråk (ment som underholdning) i høytaleranlegget konstant. Vind på østkysten gjorde det umulig å finne en varm soleplass. Restauranter i det lille tilliggende området er dyrt og ikke bra. Vi hadde ikke all inklusive men det hadde heller ikke vært aktuelt. Støyene « kantine» med lite utvalg. Vi flyttet på oss etter 3 dager til Puert Rico. Som å komme til et annet land. Om vi hadde reist til Bahia Feliz når barna var små hadde nok ikke dette innfridd da heller. Virker som om dette anlegget har stått stilt i utvikling og kjører et opplegg som fungerte for 20 år siden.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Rallitourist
PlayaFeliz, Assistant Manager på TUI Blue Playa Feliz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2018

Dear Rallitourist,

First of all, we would like to thank you for taking time to share your impressions with us about our Hotel. Please accept our sincere apologies for not being able to live up to your expectations.

Our hotel is enjoyed by all age groups during the year, with this in mind we provide a wealth of activities to keep the entire family entertained. However thank you for sharing your observations with us because this gives us the oportunity to make improvements and thus offer all our guests a better service, which ultimately is the goal of TUI Family Life Playa Feliz.

Many thanks for your visit, we hope that you had a nice journey back home and to have the opportunity to serve you again in the future ensuring you in advance of our utmost care and dedication.

Kindest Regards,