“Sånn passe fornøyd”
Anmeldelse av El Bellotero

El Bellotero
Vurdert som nr. 4 av 14 Restauranter i Bahia Feliz
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Vi ble greit tatt i mot, men følte at vi bare var en av mange gjester. Et lite smil fikk vi, da bestillingen var mottatt. Jeg bestilte grillet rødspette og mannen min bestilte spansk fiskegryte. Han forsikret oss om at fiskegryta var glutenfri, og det var den nok også, for det har gått bra. Men utseende var ikke veldig innbydende - fisk i gråbrun saus. Rødspetta mi var neppe grillet, og var det rødspette??? Flat var den i alle fall ikke. Litt for travle og upersonlige kelnere og bare sånn passe mat, gjør at jeg ikke kan gi bedre score her.

Takk, randigobergs

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Finnes mange andre steder enn å dra enn hit. Tapas ok, men menyen eller er ikke bra. Vi klaget på at biffen vi fikk ikke var det vi bestilte og sjefen ble sur. Vi ble aldri tilbud dessert etter å ha klaget. Så vi fant det best å dra. Vil ikke anbefale noen å dra hit.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Goril-sv
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Maten var helt grei, hele familien bestilte pizza og var fornøyde med smaken. I følge resten av familien så var det den beste pizzaen som de har spist i Bahia. Det som trekker litt ned var at den ikke ble kuttet først, så det måtte man selv gjøre... ellers var det en rolig plass, så en fin plass å spise.

Dato for besøk: august 2018
Takk, eliseussen
Anmeldt 23. april 2018 via mobile enheter

Helt nydelig mat, utrolig gode smaker. Servicen var god. Ikke eksepsjonell, men det er absolutt innafor:)

Veldig billig sammelignet med hva du får av kvalitet på maten! Absolutt å anbefale

Bestilte også takeaway her, rask og god service.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Discoverit11
Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

Etter lang tur fra San Agustin fant vi denne oasen midt i turistmaskinene, bahia feliz.
Ble møtt av en skikkelig serviceminded servitør. Vi fikk det vi bestilte og mere til. Kommer nok tilbake når vi igjen er på de kantet

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 117arildd

Reisende som så på El Bellotero, så også på

Bahia Feliz, Gran Canaria

Har du vært i El Bellotero? Del dine erfaringer!