8 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 30.10.21
getaroom.comUSD 197
Anmeldt 5 dager siden via mobile enheter

Dato for oppholdet: oktober 2021
Zeus International, Marketing på Dolce by Wyndham Athens Attica Riviera, svarte på denne anmeldelsenBesvart i går

Anmeldt 1 uke siden

Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Anmeldt 2 uker siden

Dato for oppholdet: oktober 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med RCI

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Romtips: Ask in advance about any business events, apparently this place attracts a wild bunch.
Reisetype: Reiste alene
Zeus International, Marketing på Dolce by Wyndham Athens Attica Riviera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden