Agoda.com
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 138
Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Denne anmeldelsen gjelder Anais Summerstar, det nyeste av de tre Anais hotellene i Chrissi Akti.

De tre Anais hotellene ligger i gåavstand til Chania, og alle de tre hotellene anbefales.

I år valgte vi Summerstar. Dette hotellet ligger lengst unna trafikken. Flott anlegg. Nydelig beplantning. Aircondition er på plass. Barnevennlig. Meget rent og pent med trivelig betjening. Norsk dame i resepsjonen. Gjør kommunikasjon for oss fra Skandinavia, veldig enkel. Dette hotellet kan nå tydeligvis bestilles både gjennom Apollo og Booking.com.

Måltider leveres fra kjøkkenet på Anais Holiday til baren på Summerstar. Meget godt mat. Men i år savner vi Manolis og Zina i baren.

Et meget godt valg hvis du reiser til Kreta.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Male4online
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig familiedrevet hotell 30 min fra Chania. God mat og nær strand. Hotellet har imidlertid sett sine glansdager. Interiøret trenger å bli skiftet ut. Billig og nøktern standard for par eller familier. Rolig område med lite støy.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, JohnIngarD
Anmeldt 11. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig fint hotell med kort vei til stranden. Ellers er det et fint basseng og pub med utvalg av mat og drikke. Buss nr 21 går hvert 15 min inn til Chania. Der er det supre shopping muligheter. Passer for de som vil ha en avslappende ferie da det er flest pensjonister her.

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, Yngvild S
Anmeldt 7. september 2017 via mobile enheter

Det var en kort uke på hotellet . Egentlig vi har gått ut veldig fornøyde. Nydelig strand er i nærheten, 2-3 mini market, og fine restauranter. Personell var veldig hyggelig, ryddig rommet, rolig området. Alt funket ganske bra.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, Nenad N
Anmeldt 10. august 2017

Beliggenheten til disse hotellene er ganske perfekt. Lokalbuss nr 21 til Chania by kjører ofte rett forbi døra, og hvis man kjøper billett i resepsjonen eller i billettkiosken der bussen stopper i byen, koster en voksenbillett bare 1,20 euro. Stranda ligger bare 5 minutters spasertur unna, og der er det ikke trengsel om plassen. Maten er grei - menyen har både greske retter og mer vanlige internasjonale pastaretter. Mitt inntrykk er at Anais Suites hadde bedre standard på leilighetene enn Anais Summerstar, men vi klarte oss fint på Summerstar også. Rommene var ganske store og omslige, og renholdet upåklagelig. Vår egen skyld at vi bestilte leilighet med markterrasse - da må man bare finne seg i å sitte og se inn i en murvegg!

Romtips: Unngå markterrasse. Det blir litt "inneklemt" i lengden.
Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Audkarin