Anmeldt 9. mai 2019 via mobile enheter

Bra hotell, med romslige leiligheter og personalet er hyggelig. Kort vei til noen små butikker og ei kjempefin strand.

Bassengene kunne gjerne vært oppvarmet, da det var litt kaldt i mai. Vi fikk ikke brukt verandaen så mye på grunn av røyklukt fra naboveranda.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Stine E
Anmeldt 5. oktober 2018

Vi har vært på Stellina Royal en uke snart og er svært fornøyd med oppholdet så langt. Romslig ettroms leilighet med stor balkong som dessverre mangler sol iallfall på denne årstiden. Sengene kunne vært bedre. Renholdet er bra. Maten er variert og smakfull (jeg er kresen) med mange sunne alternativer. Selv for en med cøliaki er det godt utvalg. Glutenfritt brød som serveres her er heller ikke så verst på smak. Restauranten preges imidlertid av støy særlig ved middagen, dessverre. Personalet på hotellet er imøtekommende og hjelpsomme. Her er nok av solsenger, men på denne årstiden er det begrenset med sol ved enkelte solterrasser. Takterrassen har imidlertid sol hele dagen, og her er det roligere enn ved bassengene. Hotellet er et fint utgangspunkt for gåturer i alle retninger, og Chania by er i overkommelig avstand når det ikke er for varmt. Hotellet og stedet anbefales varmt!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, mamta66no
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk familiehotell. 3 flotte basseng + 2 barnebasseng og boblebasseng. Med badevakt! Minimarked på hotellområdet. Nær strendand med fin stand og strandkafe. Beste «all inclusive»buffet og en fantastisk service! Virkelig flott her! Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Ida E
Anmeldt 29. juli 2018

Flott hotell for barnefamilier, god plass ved bassenget, (Village) fin sandstrand i umiddelbar nærhet.
Kort vei til stranden, minimarked, bussforbindelse til sentrum, Chania.
Service bland personalet er upåklagelig, det samme er rensligheten og ikke minst maten.
Vi hadde all- inklusive med god tilgang til mat og drikke mer eller mindre hele dagen.
Anbefales for barnefamilier som vil ha det meste på ett sted.
Topp sted som vi gjerne reiser tilbake til.

Romtips: Barnefamilier bør velge å bo på Stellina Village
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, nilsen2018
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Kun positivt å si om dette hotellet. Stille rolig området 2-3 km utfor sentrum. Nært stranda. Fine rom, god service og god mat. Anbefaler dette til barnefamilier. Alt på en plass, supermarked, 3 bassenger.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Siri A