“Flott sanstrand med fine snorklig områder”
Anmeldelse av Agathi Beach

Sørøstkysten Cruise med lunsj
Vurdert som nr. 1 av 6 ting å gjøre i Haraki
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde en flott dag på denne stranden. Med fine snorkling opplevelser, så koste tennåringene seg. Solsenger og matservering er middels, ingen stor opplevelse.

Takk, uggedal

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

En herlig strand med ren og fin sand. Langgrunt og klart vann. 3 tavernaer som serverer mat, drikke og is. Vannaktiviteter og noen leker for barna. Vi var der på en søndag og det var mange ledige senger. 10€ for 2 senger og 1 parasoll.

1  Takk, GitteWaaler
Anmeldt 7. oktober 2016 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne stranda av en lokal på Rhodos, og angret ikke på at vi tok turen til Agathi Beach. Stor strand med kjempefin sand. Veldig fint for barn da det er langgrunt. Det ligger tre restauranter/snackbarer der nede som serverer helt ok mat. Vi testet den som var lengst ned og bort, og hamburgeren og en fiskerett var helt grei. Stranda har noen toalett som har sett sine beste dager, men har sett mye verre andre steder. Litt slitte solsenger som koster 5€ per dag, men alt i alt er beliggenheten og sandstranda det som veier mest. Anbefales :) Badetemperaturen er også mye høyere på øst-sida av Rhodos enn på vest-sida.

1  Takk, Hege J
Anmeldt 27. august 2016 via mobile enheter

Vi har vært på flere strender i Rhodos, og denne har det klareste vannet. Koster 10€ for et sett med solsenger, som de fleste andre plasser. Vi gikk her flere ganger under oppholdet, da vi fant ut at vi likte denne stranden best. Er også veldig fint å snorkle her, så ta med dykkermaske :)

Takk, Ole Edvard H
Les flere anmeldelser
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Deilig flott strand uten mye stress og mas. Ingen hoteller ved denne stranda, kun tre strandrestauranter og solsenger.

Langgrunn og barnevennlig, dog ingen badevakt.

Anbefales, overgår Lindos Beach

Takk, Rene B

Reisende som så på Agathi Beach, så også på

Har du vært i Agathi Beach? Del dine erfaringer!