“Verdens hyggeligste personalet”

Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Kroatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. juli 2021

Maten er utrolig bra. Personalet skjemmer oss ut med god service. Vi anbefaler både fisk og kjøtt fra menyen. Prøv tuna pate og friterte reker. Og Vrboskas beste pepperbiff. Det er bare til å nyte maten fra takterrassen i deilig sommervær.

Takk, 652maritw

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Her blir vi alltid godt mottatt med ypperlig service og god, kroatisk mat. Både lokale og internasjonale retter. Anbefaler Peka, Gregada of island Hvar og Pasticada Blåskjell er en av mine favoritter.

2  Takk, 652maritw
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Vi er fornøyde med god service og kjempe god mat. Anbefale både fisk og kjøtt. God atmosfære. Flott beliggenhet nær marina.

Takk, O5761CQjohnnya
Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Bonaca er den beste restauranten vi fant på Hvar i juli 2019. Vi har vært rundt på øya i to uker og spist på mange forskjellige, men Bonaca er best. Ikke turistfelle og ikke kjedelig. Vi spiste peka, biff, kylling m m og alt var helt topp. Velg lokal husets vin og vann fra krana. Utmerket! Og svært hyggelig!

Takk, 660trygvef
Anmeldt 15. juni 2019 via mobile enheter

Det beste stedet i Vrboska å spise. Maten er helt topp, og personalet likedan. Dette kan vi helt trygt anbefale. Pepperbiff, kylling og sjømat er helt prima. Spis og nyt.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 711lillianr

Reisende som så på Bonaca Vrboska, så også på

Har du vært i Bonaca Vrboska? Del dine erfaringer!